Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Masiniai automobilių atšaukimai yra kiekvieno gamintojo galvos skausmas. Ypač viešųjų ryšių skyriui, kuris turi nuolatos atsakinėti į tuos pačius klausimus bei turėti užtektinai įtaigos, jog įtikintų visuomenę, jog šis atšaukimas – tik bendrovės noras užtikrinti automobilių vairuotojų saugumą.
Nacionaline greitkelių eismo saugumo administracija (NHTSA) paskelbė, jog „
Tesla“ turės vien Jungtinėse Valstijose atšaukti 817 143 automobilius. Atšaukimo priežastis? Iš tiesų, ne pati baisiausia.
Pagal Jungtinėse Valstijose galiojančius teisės aktus, jeigu vairuotojo saugos diržas nėra užsegtas, užvedus transporto priemonę turi būti įjungtas garsinis priminimo signalas. Tuo tarpu pasak nacionalinės greitkelių eismo saugumo administracijos, tam tikruose 2021 ir 2022 modelinių metų (2020 ir 2021 pagaminimo metų) „Tesla Model S“ ir „Tesla Model X“ bei visuose „Tesla Model 3“ ir „Model Y“ automobiliuose, dėl programinės įrangos klaidos, tam tikromis aplinkybėmis gali neįsijungti vairuotoją įspėjantis signalas.
Nacionalinės greitkelių eismo saugumo administracijos atstovų, dėl šio gedimo vairuotojas gai pamiršti užsisegti saugos diržą ir kelionės maršrutą įveikti neužsisegęs saugos diržo.
Vis dėlto, tai nėra vienintelė priežastis, dėl kurios „Tesla“ turės atšaukti elektromobilius. Nacionalinė kelių eismo saugumo administracija (NHTSA) paskelbė dar vieną „Tesla“ automobilių atšaukimą, kuris palies 53 822 šios markės savininkus.
Šie automobiliai bus atšaukti dėl netinkamai veikiančios programinės įrangos funkcijos – „Rolling Stop“. Pasak „NHTSA“, naudojant „Full Self-Driving Computer“ („FSD“) funkciją, automobilis pamatęs „Stop“ kelio ženklą įprastai turi sustoti arba įsitikinęs, jog aplinkui nėra pėsčiųjų ar kitų eismo dalyvių, labai mažu greičiu prariedėti. Vis dėlto, dėl programinės įrangos klaidos „Rolling Stop“ funkcija gali neveikti, o automobilis pro „Stop“ ženklą pravažiuoja, lyg jo tiesiog nebūtų.
„Tesla“ šią problemą tikisi išspręsti su nuotoliniais programinės įrangos atnaujinimais, kurie elektromobilių savininkus turėtų pasiekti artimiausiu metu.
Masiniai automobilių atšaukimai yra kiekvieno gamintojo galvos skausmas. Ypač viešųjų ryšių skyriui, kuris turi nuolatos atsakinėti į tuos pačius klausimus bei turėti užtektinai įtaigos, jog įtikintų visuomenę, jog šis atšaukimas – tik bendrovės noras užtikrinti automobilių vairuotojų saugumą.
Nacionaline greitkelių eismo saugumo administracija (NHTSA) paskelbė, jog „
Tesla“ turės vien Jungtinėse Valstijose atšaukti 817 143 automobilius. Atšaukimo priežastis? Iš tiesų, ne pati baisiausia.
Pagal Jungtinėse Valstijose galiojančius teisės aktus, jeigu vairuotojo saugos diržas nėra užsegtas, užvedus transporto priemonę turi būti įjungtas garsinis priminimo signalas. Tuo tarpu pasak nacionalinės greitkelių eismo saugumo administracijos, tam tikruose 2021 ir 2022 modelinių metų (2020 ir 2021 pagaminimo metų) „Tesla Model S“ ir „Tesla Model X“ bei visuose „Tesla Model 3“ ir „Model Y“ automobiliuose, dėl programinės įrangos klaidos, tam tikromis aplinkybėmis gali neįsijungti vairuotoją įspėjantis signalas.
Nacionalinės greitkelių eismo saugumo administracijos atstovų, dėl šio gedimo vairuotojas gai pamiršti užsisegti saugos diržą ir kelionės maršrutą įveikti neužsisegęs saugos diržo.
Vis dėlto, tai nėra vienintelė priežastis, dėl kurios „Tesla“ turės atšaukti elektromobilius. Nacionalinė kelių eismo saugumo administracija (NHTSA) paskelbė dar vieną „Tesla“ automobilių atšaukimą, kuris palies 53 822 šios markės savininkus.
Šie automobiliai bus atšaukti dėl netinkamai veikiančios programinės įrangos funkcijos – „Rolling Stop“. Pasak „NHTSA“, naudojant „Full Self-Driving Computer“ („FSD“) funkciją, automobilis pamatęs „Stop“ kelio ženklą įprastai turi sustoti arba įsitikinęs, jog aplinkui nėra pėsčiųjų ar kitų eismo dalyvių, labai mažu greičiu prariedėti. Vis dėlto, dėl programinės įrangos klaidos „Rolling Stop“ funkcija gali neveikti, o automobilis pro „Stop“ ženklą pravažiuoja, lyg jo tiesiog nebūtų.
„Tesla“ šią problemą tikisi išspręsti su nuotoliniais programinės įrangos atnaujinimais, kurie elektromobilių savininkus turėtų pasiekti artimiausiu metu.