Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Automobilių sporto virtuvėje daugiau nei dvidešimt metų besisukinėjęs Richardas Hamannas, vieną dieną įkūrė „Hamann Motorsport“ ir pradėjo magiškais būdais ieškoti daugiau arklių „BMW“ varikliuose. Visa tai nutiko dar 1986 metais, o dabar tiuningo kompanija gali pasigirti turinti galimybę patobulinti tokius super automobilius, kaip „McLaren 12C“ ar „Mercedes-Benz SLS AMG“.
Nors Richardas prieš porą metų iškeliavo anapilin, jo palikimas žinomas visame pasaulyje.
Vokiečiai niekada nežibėjo kurdami savo projektų pavadinimus. Štai, kad ir šiam gausiai patobulintam „BMW M6“ teko „Mirr6r“ pavadinimas. 2013 metų Ženevos automobilių parodoje pristatytas eksponatas turi blizgantį, lyg veidrodis makiažą, po kuriuo slepiasi agresyvus aerodinaminis paketas, susidedantis iš visų kėbulo dalių patobulinimo. Vien ratų arkos kupė išplatino aštuoniais centimetrais. Visą eksterjero dekoraciją apipavidalina milžiniški, 21 colio skersmens ratlankiai. Techniniai komponentai, deja nesusilaukė išprotėjusių „Hamann“ inžinierių dėmesio, tačiau kompanija klientams gali pasiūlyti prabangiai persiūtą saloną.
Ženevoje „Hamann“ pristatė dar vieną iššaukiantį projektą. Tai ant naujojo „Range Rover“ sukurtas „Mystere“, su kuriuo, mūsų manymu, buvo kiek persistengta. Kaip ir „BMW“, dizaineriai džipui sukūrė visiškai naują stilistinį kėbulo paketą. Visureigio pakaba sužeminta keturiais centimetrais, o ant jos užmauti didžiuliai, 23 colių kaltiniai ratlankiai. Pastarieji ne tik gasdina, bet ir verčia susimąstyti, kaip pablogėjo važiavimo komfortas ir valdymo sąvybės. Na, „Hamann“ žino, ką daro, todėl nenustebsime, jei automobilis taps tikru hitu, tarpo tokių klientų, kaip Justinas Bieberis ar Nicki Minaj...
Šįkart „Hamann“ apsiejo be butaforinio kičo ir siekė „MP4-12C“ modeliui pritaikyti „Formulės F1“ technologijas, bei „GT3“ klasės atributiką. „memoR“ pavadintas automobilis turi viską, ko norėjo specialistai ir atrodo lyg būtų paruoštas ne gatvei, o trasai. Tokį įspūdį suteikia naujas aerodinaminis paketas, susidedantis iš visiškai naujų buferių ir slenksčių. Žinoma, neįmanoma nepastebėti ir didžiulio galinio spoilerio. Galiausiai, vokiečiai sumontavo dviejų tipų 21 colio ratlankius, užbaigdami savo itin sportišką projektą.Viduryje automobilio plakanti 3,8 litro darbinio tūrio turbininė širdis ir vėl nesusilaukė patobulinimų. O gal tiesiog jų nereikia super greitai mašinai?
Kaip „Hamann“ neprikiš nagų prie ne pačio gražiausio super sedano „Porsche Panamera Turbo“? „Cyrano“ pavadinimą gavęs sedanas pagaliau susilaukė ir variklių specialistų dėmesio. 4,8 litro darbinio tūrio turbininiam agregatui buvo transplantuotos smegenys, kas leido iš jo išgauti 580 arklio galių ir 820 NM sukimo momento. Tai leidžia šiai karvutei iki šimto km/h įsibėgėti per keturias sekundes ir pasiekti didesnį nei 300 km/h greitį. Be abejo, po galios šuolių, reikia perreguliuoti važiuoklę, kuri buvo sužeminta trimis centimetrais. Išorėje – kaip visada nuo nieko neatskiriamas „Hamann“ stilius – agresyvūs buferiai, didžiulis spoileris, metrais matuojamas išmetimo sistemos vamzdžių skersmuo ir 22 colių skersmens „Unique Forged“ ratlankiai.
„Mercedes-Benz SLS AMG Roadster“ bazėje sukurtas „Hamann Hawk“ vokiškąjį „muscle car“ padaro dar agresyvesniu. Originaliai, „SLS AMG“ kėbulo dalys ir taip yra suprojektuotas atrodyti iššaukiančiai, todėl vokiečiai nusprendė tik kiek jas patobulinti, pridėdami papildomų aušinimo angų, LED žibintus ir anglies pluošto galinį spoilerį. Savito stiliaus prideda ir sužeminta važiuoklė, ant kurios užmauti 21 colio „Unique Forged Anodized“ ratlankiai. Atmosferiniam, 6,2 litro kubatūros monstrui inžinieriai sumontavo naują išmetimo sistemą bei perprogramavo variklio valdymo bloką, taip iš agregato išgaudami 628 arklio galias ir 680 NM sukimo momento. Tai leidžia „Ereliui“ nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti per 3,6 sekundės ir pasiekti maksimalų 320 km/h greitį.
Automobilių sporto virtuvėje daugiau nei dvidešimt metų besisukinėjęs Richardas Hamannas, vieną dieną įkūrė „Hamann Motorsport“ ir pradėjo magiškais būdais ieškoti daugiau arklių „BMW“ varikliuose. Visa tai nutiko dar 1986 metais, o dabar tiuningo kompanija gali pasigirti turinti galimybę patobulinti tokius super automobilius, kaip „McLaren 12C“ ar „Mercedes-Benz SLS AMG“.
Nors Richardas prieš porą metų iškeliavo anapilin, jo palikimas žinomas visame pasaulyje.
Vokiečiai niekada nežibėjo kurdami savo projektų pavadinimus. Štai, kad ir šiam gausiai patobulintam „BMW M6“ teko „Mirr6r“ pavadinimas. 2013 metų Ženevos automobilių parodoje pristatytas eksponatas turi blizgantį, lyg veidrodis makiažą, po kuriuo slepiasi agresyvus aerodinaminis paketas, susidedantis iš visų kėbulo dalių patobulinimo. Vien ratų arkos kupė išplatino aštuoniais centimetrais. Visą eksterjero dekoraciją apipavidalina milžiniški, 21 colio skersmens ratlankiai. Techniniai komponentai, deja nesusilaukė išprotėjusių „Hamann“ inžinierių dėmesio, tačiau kompanija klientams gali pasiūlyti prabangiai persiūtą saloną.
Ženevoje „Hamann“ pristatė dar vieną iššaukiantį projektą. Tai ant naujojo „Range Rover“ sukurtas „Mystere“, su kuriuo, mūsų manymu, buvo kiek persistengta. Kaip ir „BMW“, dizaineriai džipui sukūrė visiškai naują stilistinį kėbulo paketą. Visureigio pakaba sužeminta keturiais centimetrais, o ant jos užmauti didžiuliai, 23 colių kaltiniai ratlankiai. Pastarieji ne tik gasdina, bet ir verčia susimąstyti, kaip pablogėjo važiavimo komfortas ir valdymo sąvybės. Na, „Hamann“ žino, ką daro, todėl nenustebsime, jei automobilis taps tikru hitu, tarpo tokių klientų, kaip Justinas Bieberis ar Nicki Minaj...
Šįkart „Hamann“ apsiejo be butaforinio kičo ir siekė „MP4-12C“ modeliui pritaikyti „Formulės F1“ technologijas, bei „GT3“ klasės atributiką. „memoR“ pavadintas automobilis turi viską, ko norėjo specialistai ir atrodo lyg būtų paruoštas ne gatvei, o trasai. Tokį įspūdį suteikia naujas aerodinaminis paketas, susidedantis iš visiškai naujų buferių ir slenksčių. Žinoma, neįmanoma nepastebėti ir didžiulio galinio spoilerio. Galiausiai, vokiečiai sumontavo dviejų tipų 21 colio ratlankius, užbaigdami savo itin sportišką projektą.Viduryje automobilio plakanti 3,8 litro darbinio tūrio turbininė širdis ir vėl nesusilaukė patobulinimų. O gal tiesiog jų nereikia super greitai mašinai?
Kaip „Hamann“ neprikiš nagų prie ne pačio gražiausio super sedano „Porsche Panamera Turbo“? „Cyrano“ pavadinimą gavęs sedanas pagaliau susilaukė ir variklių specialistų dėmesio. 4,8 litro darbinio tūrio turbininiam agregatui buvo transplantuotos smegenys, kas leido iš jo išgauti 580 arklio galių ir 820 NM sukimo momento. Tai leidžia šiai karvutei iki šimto km/h įsibėgėti per keturias sekundes ir pasiekti didesnį nei 300 km/h greitį. Be abejo, po galios šuolių, reikia perreguliuoti važiuoklę, kuri buvo sužeminta trimis centimetrais. Išorėje – kaip visada nuo nieko neatskiriamas „Hamann“ stilius – agresyvūs buferiai, didžiulis spoileris, metrais matuojamas išmetimo sistemos vamzdžių skersmuo ir 22 colių skersmens „Unique Forged“ ratlankiai.
„Mercedes-Benz SLS AMG Roadster“ bazėje sukurtas „Hamann Hawk“ vokiškąjį „muscle car“ padaro dar agresyvesniu. Originaliai, „SLS AMG“ kėbulo dalys ir taip yra suprojektuotas atrodyti iššaukiančiai, todėl vokiečiai nusprendė tik kiek jas patobulinti, pridėdami papildomų aušinimo angų, LED žibintus ir anglies pluošto galinį spoilerį. Savito stiliaus prideda ir sužeminta važiuoklė, ant kurios užmauti 21 colio „Unique Forged Anodized“ ratlankiai. Atmosferiniam, 6,2 litro kubatūros monstrui inžinieriai sumontavo naują išmetimo sistemą bei perprogramavo variklio valdymo bloką, taip iš agregato išgaudami 628 arklio galias ir 680 NM sukimo momento. Tai leidžia „Ereliui“ nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti per 3,6 sekundės ir pasiekti maksimalų 320 km/h greitį.