1955 metai - „Citroen DS“ debiutas
Legenda, ikona, inžinerinis stebuklas - šiais ir kitais skambiais žodžiais būtų galima apibūdinti 1955 metais debiutavusį automobilį. Debiuto metu „Citroen“ gavo tiek daug išankstinių, jog po to „Citroen DS“ automobilio užsimanę klientai turėjo laukti vienerius metus.
1960 metai - „Peugeot 404“ debiutas
„Peugeot“ nuolatos mėgdavo flirtuoti su italų dizaino kompanijomis. „Peugeot 404“ buvo ne išimtis. Nors tai nėra geriausias „Pininfarina“ darbas, tačiau tai nesutrukdė šiam modeliui užkariauti populiariausių automobilių trejetuko Prancūzijoje, Ispanijoje, Italijoje ir Portugalijoje.
1962 metai - „Ferrari 250 GT Berlinetta Lusso Prototipo“ debiutas
Nesuklysime pasakę, jog tai vienas gražiausių kada nors sukurtų „Ferrari“ modelių. Panašios nuomonės yra ir daugelis automobilių dizainerių, kurie kiekvieną kartą pažvelgę į šį modelį neslepia susižavėjimo.
1968 metai - „Jaguar XJ6“ debiutas
Su štai šiuo „Jaguar“ modeliu britų kompanija atvertė naują lapą. Deja, būtent šis automobilis buvo paskutinis prie kūrimo prisidėjo „Jaguar“ įkūrėjas ir ilgametis lyderis, Williamas Lyonsas.
1973 metai - „Lamborghini Countach LP400 Prototipo“ debiutas
1973 metais Paryžiaus automobilių parodos lankytojai negalėjo atitraukti akių nuo naujausio Marcello Gandini darbo, kuris vėliau tapo „Lamborghini“ markės flagmanu.
1974 metai - „Porsche 911 Turbo 3.0“ debiutas
Šiais metais Paryžiaus automobilių parodoje debiutavo naujutėlis „Citroen CX“, tačiau ši premjera rūpėjo tik prancūzams. Visi skubėjo išvysti, dabar jau ikona tapusią, „Porsche 911 Turbo“. 1974 metais šis automobilis atrodė kaip iš kitos planetos.
1982 metai - „Opel Corsa A“ debiutas
Iki 1982 metų mažiausio „Opel“ modelio titulu galėjo džiaugtis populiarusis „Kadett“, tačiau prieš 34 metus debiutavęs hečbekas tapo puikia alternatyva tuometiniams segmento lyderiams iš „Volkswagen“ ir „Ford“ stovyklos.
1982 metais Paryžiuje taip pat debiutavo „Citroen BX“.
1984 metai - „Ferrari Testarossa“ debiutas
Kol „Lamborghini“ tęsė „Countach“ automobilio gamybą, „Ferrari“ nusprendė labai stipriai spirti savo pagrindiniam konkurentui į sėdimąją ir 1984 metais pristatė stulbinančiai atrodančią „Ferrari Testarossa“.