• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Mondial de l'Automobile“ - pirmą kartą šis pavadinimas nuskambėjo 1898 metais. Tuomet automobilių pramonė atrodė kaip mažytis poros metų vaikas, tačiau susidomėjimas automobiliais augo milžinišku greičiu.
Pirmą kartą Prancūzijos sostinėje surengtoje parodoje nebuvo daugybės kvapą gniaužiančių naujienų, tačiau metams bėgant, Paryžiaus automobilių paroda tapdavo ta vieta, kurioje būdavo pristatomos pačios svarbiausios automobilių pramonės naujienos.
Šiandien sugrįšime į praeitį ir prisiminsime kurių modelių debiutas Paryžiaus automobilių parodoje turėjo didžiulę įtaką ne tik gamintojams, bet ir pačiai parodai.
1954 metai - „Facel Vega FV1“ debiutas
Prancūzijos automobilių gamintojai žino ir moka gaminti prabanga spinduliuojančius modelius. „Facel Vega FV1“ buvo vienas iš tų automobilių, kuris stengėsi įgelti aukščiausios klasės aristokratamas. Tai buvo prancūziško ir amerikietiško automobilio mišinys. Kodėl? Nes po variklio dangčiu slypėjo „Chrysler“ inžinierių sukurtas V8 motoras.

„Mondial de l'Automobile“ - pirmą kartą šis pavadinimas nuskambėjo 1898 metais. Tuomet automobilių pramonė atrodė kaip mažytis poros metų vaikas, tačiau susidomėjimas automobiliais augo milžinišku greičiu.
Pirmą kartą Prancūzijos sostinėje surengtoje parodoje nebuvo daugybės kvapą gniaužiančių naujienų, tačiau metams bėgant, Paryžiaus automobilių paroda tapdavo ta vieta, kurioje būdavo pristatomos pačios svarbiausios automobilių pramonės naujienos.
Šiandien sugrįšime į praeitį ir prisiminsime kurių modelių debiutas Paryžiaus automobilių parodoje turėjo didžiulę įtaką ne tik gamintojams, bet ir pačiai parodai.
1954 metai - „Facel Vega FV1“ debiutas
Prancūzijos automobilių gamintojai žino ir moka gaminti prabanga spinduliuojančius modelius. „Facel Vega FV1“ buvo vienas iš tų automobilių, kuris stengėsi įgelti aukščiausios klasės aristokratamas. Tai buvo prancūziško ir amerikietiško automobilio mišinys. Kodėl? Nes po variklio dangčiu slypėjo „Chrysler“ inžinierių sukurtas V8 motoras.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

facel-fv1


1955 metai - „Citroen DS“ debiutas
Legenda, ikona, inžinerinis stebuklas - šiais ir kitais skambiais žodžiais būtų galima apibūdinti 1955 metais debiutavusį automobilį. Debiuto metu „Citroen“ gavo tiek daug išankstinių, jog po to „Citroen DS“ automobilio užsimanę klientai turėjo laukti vienerius metus.

REKLAMA

citroen-ds


1960 metai - „Peugeot 404“ debiutas
„Peugeot“ nuolatos mėgdavo flirtuoti su italų dizaino kompanijomis. „Peugeot 404“ buvo ne išimtis. Nors tai nėra geriausias „Pininfarina“ darbas, tačiau tai nesutrukdė šiam modeliui užkariauti populiariausių automobilių trejetuko Prancūzijoje, Ispanijoje, Italijoje ir Portugalijoje.

REKLAMA
REKLAMA

peugeot-404


1962 metai - „Ferrari 250 GT Berlinetta Lusso Prototipo“ debiutas
Nesuklysime pasakę, jog tai vienas gražiausių kada nors sukurtų „Ferrari“ modelių. Panašios nuomonės yra ir daugelis automobilių dizainerių, kurie kiekvieną kartą pažvelgę į šį modelį neslepia susižavėjimo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

ferrari-lusso


1968 metai - „Jaguar XJ6“ debiutas
Su štai šiuo „Jaguar“ modeliu britų kompanija atvertė naują lapą. Deja, būtent šis automobilis buvo paskutinis prie kūrimo prisidėjo „Jaguar“ įkūrėjas ir ilgametis lyderis, Williamas Lyonsas.

REKLAMA

jaguar-xj


1973 metai - „Lamborghini Countach LP400 Prototipo“ debiutas
1973 metais Paryžiaus automobilių parodos lankytojai negalėjo atitraukti akių nuo naujausio Marcello Gandini darbo, kuris vėliau tapo „Lamborghini“ markės flagmanu.

countach


1974 metai - „Porsche 911 Turbo 3.0“ debiutas
Šiais metais Paryžiaus automobilių parodoje debiutavo naujutėlis „Citroen CX“, tačiau ši premjera rūpėjo tik prancūzams. Visi skubėjo išvysti, dabar jau ikona tapusią, „Porsche 911 Turbo“. 1974 metais šis automobilis atrodė kaip iš kitos planetos.

REKLAMA

911-turbo


1982 metai - „Opel Corsa A“ debiutas
Iki 1982 metų mažiausio „Opel“ modelio titulu galėjo džiaugtis populiarusis „Kadett“, tačiau prieš 34 metus debiutavęs hečbekas tapo puikia alternatyva tuometiniams segmento lyderiams iš „Volkswagen“ ir „Ford“ stovyklos.
1982 metais Paryžiuje taip pat debiutavo „Citroen BX“.

opel-corsa


1984 metai - „Ferrari Testarossa“ debiutas
Kol „Lamborghini“ tęsė „Countach“ automobilio gamybą, „Ferrari“ nusprendė labai stipriai spirti savo pagrindiniam konkurentui į sėdimąją ir 1984 metais pristatė stulbinančiai atrodančią „Ferrari Testarossa“.

ferrari-testarossa2

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų