• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rekordų pasiutligė ką tik pasiekė savo aukščiausią tašką. Automobilių gamintoja „Subaru“ po labai ilgos pertraukos sugrįžo į daugelio automanų dievinamą Niurburgringo žiedą ir pademonstravo, jog šios kompanijos inžinieriai vis dar turi parako ir entuziazmo išspardyti užpakalius savo konkurentams. 
Japoniškų automobilių gamintojas paskelbė, jog pačioms rimčiausioms užduotims paruoštas „Subaru WRX STI“ sedanas Niurburgringo lenktynių trasą apskriejo per 6 minutes ir 57 sekundes! Skamba neįtikėtinai, tačiau pažvelgus į automobilį su kuriuo buvo pasiektas toks rezultatas, labai greitai privalėsite atsisėsti ant minkšto fotelio ir pasakyti - vau!
Kaip ir daugelis itin greitų automobilių, taip ir štai šis „WRX STI“ sedanas savo gyvenimą pradėjo kaip eilinis „WRX STI“, kuris buvo skirtas Jungtinių Valstijų rinkai. Atvykęs į Jungtines Valstijas, jis netikėtai pateko į „Subaru“ specialistų rankas, kurie turėjo slaptų užmačių jį paversti greičiausiu pasaulio sedanu.

Rekordų pasiutligė ką tik pasiekė savo aukščiausią tašką. Automobilių gamintoja „Subaru“ po labai ilgos pertraukos sugrįžo į daugelio automanų dievinamą Niurburgringo žiedą ir pademonstravo, jog šios kompanijos inžinieriai vis dar turi parako ir entuziazmo išspardyti užpakalius savo konkurentams. 
Japoniškų automobilių gamintojas paskelbė, jog pačioms rimčiausioms užduotims paruoštas „Subaru WRX STI“ sedanas Niurburgringo lenktynių trasą apskriejo per 6 minutes ir 57 sekundes! Skamba neįtikėtinai, tačiau pažvelgus į automobilį su kuriuo buvo pasiektas toks rezultatas, labai greitai privalėsite atsisėsti ant minkšto fotelio ir pasakyti - vau!
Kaip ir daugelis itin greitų automobilių, taip ir štai šis „WRX STI“ sedanas savo gyvenimą pradėjo kaip eilinis „WRX STI“, kuris buvo skirtas Jungtinių Valstijų rinkai. Atvykęs į Jungtines Valstijas, jis netikėtai pateko į „Subaru“ specialistų rankas, kurie turėjo slaptų užmačių jį paversti greičiausiu pasaulio sedanu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1


Netrukus „Subaru WRX STI“ iškeliavo į „Prodrive“ dirbtuves, kuriose jam buvo atlikta skausminga operacija. Pradedant tuo, jog automobilyje atsirado 2 litrų, 4 cilindrų benzininis variklis su turbina, gebantis išvystyti net 600 arklio galių. Priekyje tūnantis opozicinis motoras buvo pirmasis, kuris sulaukė rimtesnio „Prodrive“ specialistų dėmesio, tačiau vėliau modifikacijų sąrašą papildė itin lipnios semi-slick tipo padangos, 6 laipsnių sekvencinė pavarų dėže, leidžianti pavarą perjungti greičiau negu Jūs pasakysite - „Mama“!

REKLAMA

2


Pati įdomiausia modifikacija šiame automobilyje - reguliuojamas galinis spoileris, kurio poziciją keičia ne milžiniškos kompiuterio smegenys, o pats vairuotojas. Galinį suoliuką galima reguliuoti dvejomis padėtimis : priklausomai nuo pasirinkto režimo, jis gali sumažinti oro pasipriešinimo koeficientą ilgose tiesiosiose arba atvirkščiai - padidinti prispaudžiamąją jėgą posūkiuose.
Dabar tik lieka sulaukti kada „Subaru“ pasidalins vaizdo įrašu, kuris bus kaip įrodymas, jog „WRX STI“ sugebėjo Niurburgringą įveikti per mažiau nei 7 minutes. O iki tol - pasiklausykite.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų