Netrukus „Subaru WRX STI“ iškeliavo į „Prodrive“ dirbtuves, kuriose jam buvo atlikta skausminga operacija. Pradedant tuo, jog automobilyje atsirado 2 litrų, 4 cilindrų benzininis variklis su turbina, gebantis išvystyti net 600 arklio galių. Priekyje tūnantis opozicinis motoras buvo pirmasis, kuris sulaukė rimtesnio „Prodrive“ specialistų dėmesio, tačiau vėliau modifikacijų sąrašą papildė itin lipnios semi-slick tipo padangos, 6 laipsnių sekvencinė pavarų dėže, leidžianti pavarą perjungti greičiau negu Jūs pasakysite - „Mama“!
Pati įdomiausia modifikacija šiame automobilyje - reguliuojamas galinis spoileris, kurio poziciją keičia ne milžiniškos kompiuterio smegenys, o pats vairuotojas. Galinį suoliuką galima reguliuoti dvejomis padėtimis : priklausomai nuo pasirinkto režimo, jis gali sumažinti oro pasipriešinimo koeficientą ilgose tiesiosiose arba atvirkščiai - padidinti prispaudžiamąją jėgą posūkiuose.
Dabar tik lieka sulaukti kada „Subaru“ pasidalins vaizdo įrašu, kuris bus kaip įrodymas, jog „WRX STI“ sugebėjo Niurburgringą įveikti per mažiau nei 7 minutes. O iki tol - pasiklausykite.