Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba („Sodra“) informuoja, kad dar 15 tūkst. asmenų, kurie iki šiol socialinio draudimo išmokas gaudavo į banke „Snoras“ buvusias sąskaitas, nepateikė duomenų apie naujas sąskaitas.
Primename, kad Lietuvos bankui priėmus sprendimą visam laikui atšaukti banko „Snoras“ licenciją, „Sodra“ nebeturi galimybių pervesti išmokų į šiame banke buvusias sąskaitas. Todėl visi išmokų gavėjai nedelsiant turėtų pasirinkti kitas kredito įstaigas ir apie pasikeitusias sąskaitas informuoti „Sodrą“.
Prašymus dėl sąskaitos pakeitimo gyventojai gali pateikti atsidarydami naują sąskaitą pasirinktoje kredito įstaigoje, per Elektroninę gyventojų aptarnavimo sistemą (EGAS) arba teritoriniame „Sodros“ skyriuje. Teikiant prašymą „Sodros“ skyriuje su savimi reikia turėti asmens dokumentą, o pensijų gavėjams – dar ir pensininko pažymėjimą. „Sodra“ perves išmokas tik tuomet, kai turės informaciją apie naują sąskaitą, į kurią žmogus pageidauja jas gauti.
Prisijungti prie EGAS galima per „Sodros“ svetainę arba tiesioginiu sistemos adresu gyventojai.sodra.lt. Prie EGAS taip pat galima prisijungti per elektroninės bankininkystės svetaines bei Elektroninių valdžios vartų svetainę adresu www.epaslaugos.lt.
Tie, kas dar neturi sąskaitos kitoje kredito įstaigoje, pirmiausia turėtų kreiptis į pasirinktą kredito įstaigą, kurioje užpildys prašymą dėl sąskaitos atidarymo. Ten pat galima užpildyti prašymus „Sodrai“ dėl išmokos pervedimo į naują sąskaitą. Šiuos prašymus kredito įstaigos pačios pateikia „Sodrai“.
„Sodros“ informacija klientams, kurie išmokas iki šiol gaudavo per banke „Snoras“ turimas sąskaitas, teikiama telefono numeriais Vilniuje: (8-5) 275 09 13, 263 60 27, 272 48 86, 272 41 84.