„Snoro“ kreditoriai savo reikalavimus galės rašyti ilgiau. Bankroto administratorius nusileido spaudimui. Bet buvę banko klientai toliau sieks, kad „Snoro“ komanda pati užpildytų kreditorių anketas.
„Snoro“ bankroto administratorius Neilas Cooperis vakar kreipėsi į teismą, kad jis leistų pratęsti terminą kreditorių reikalavimams pateikti dar vienam mėnesiui.
Klientai iš administratoriaus dabar reikalauja pateikti duomenis apie palūkanas. Taip esą bus išvengta sumaišties ir ilgų bylinėjimosi maratonų.
140 tūkstančių „Snoro“ kreditorių iki sausio 20 dienos turėjo pateikti savo reikalavimus.
„Per vieną mėnesį visiems 140 tūkstančių kreditorių tiksliai viską suskaičiuoti ir pateikti sudėtinga. Netgi ir kompiuteriais įgudusiems naudotis asmenims nėra paprasta pildyti šią formą“, – teigė „Snoro“ kreditorių grupės narys Valdemaras Šeibakas.
Bankų įstatymas leidžia nustatyti trijų mėnesių terminą.
Kreditorių nuomone, „Snoro“ administratorius dirba pernelyg lėtai. Tuo jau spėta įsitikinti laukiant anketos.
„Ištisą mėnesį jo komanda kūrė reikalavimų formą, paaiškinimams pateikti prireikė dar poros savaičių. Banko skyriai, kuriuose galima pateikti dokumentus, atidaryti dar po savaitės. Tokį atlygį gaunančiam administratoriui tai – pernelyg lėtos apsukos“, – nevyniojo žodžių į vatą V.Šeibakas.
Teismas yra leidęs N.Cooperio komandai per tris mėnesius panaudoti 60 milijonų litų. Jei viskas užsitęs ilgiau, suma neabejotinai išaugs.
Šias dienas „Snoro“ kreditoriai leidžia su skaičiuotuvais rankose. Mat bankroto administratorius pareikalavo, kad jie patys apskaičiuotų palūkanas.
Kai kuriems kreditoriams tai pasirodė sunkoka užduotis. Be to, jie stebisi: juk „Snoras“ turi visus duomenis, bet nežinia, kodėl administratorius užkrovė papildomą naštą kreditoriams.