• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekviena Porsche 911 modelio karta į automobilių industriją atnešdavo kažką naujo, kas sugebėdavo pakeisti sportiškų automobilių segmentą amžiams. 
Nors automobilių išvaizda yra subjektyvus dalykas, tačiau mums asmeniškai, pati gražiausia Porsche 911 modelio karta buvo 964. Nuo 1989 iki 1994 metų gamintas modelis net ir dabar atrodo patraukliai ir neprarado savo žavesio. Taip pat reikėtų paminėti, jog Porsche 964 buvo pirmasis 911 modelis, kuris turėjo TipTronic automatinę pavarų dėžę ir keturių varomųjų ratų sistemą.
Tačiau šį kartą pakalbėsime ne apie inovacijas, bet apie transformacijas. Norime jums pademonstruoti Blitzkreig Autowerks dirbtuvių įkūrėjo patobulintą Porsche 911, kuris kadaise nesiskyrė nuo kitų savo brolių, kurie iš Vokietijos atkeliavo į Jungtines Amerikos Valstijas.

Kiekviena Porsche 911 modelio karta į automobilių industriją atnešdavo kažką naujo, kas sugebėdavo pakeisti sportiškų automobilių segmentą amžiams. 
Nors automobilių išvaizda yra subjektyvus dalykas, tačiau mums asmeniškai, pati gražiausia Porsche 911 modelio karta buvo 964. Nuo 1989 iki 1994 metų gamintas modelis net ir dabar atrodo patraukliai ir neprarado savo žavesio. Taip pat reikėtų paminėti, jog Porsche 964 buvo pirmasis 911 modelis, kuris turėjo TipTronic automatinę pavarų dėžę ir keturių varomųjų ratų sistemą.
Tačiau šį kartą pakalbėsime ne apie inovacijas, bet apie transformacijas. Norime jums pademonstruoti Blitzkreig Autowerks dirbtuvių įkūrėjo patobulintą Porsche 911, kuris kadaise nesiskyrė nuo kitų savo brolių, kurie iš Vokietijos atkeliavo į Jungtines Amerikos Valstijas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

DSC_0670


Kitaip negu daugelis 964 modelių, šitas yra ypatingas. 1993 metais Porsche išleido specialią 911 RS America modifikaciją, kuria buvo norima paminėti Porsche 911 RS modelių 20 metų gimtadienį. Palyginus su standartiniais modeliais, RS buvo truputėlį lengvesni ir orientuoti į dar didesnį vairavimo malonumą.
Automobilių entuziastui ši modifikacija yra žymiai mielesnė širdžiai negu įprastos versijos. Tačiau norint iš 964 išspausti viską, reikia kardinalių pasikeitimų, kurie gali nepatikti klasikinių Porsche automobilių gerbėjams.

REKLAMA

DSC_0812-Edit-Edit2


Savininkas įsigijęs šį automobilį pašalino oro pagalves, sunkias odines sėdynes, visą komforto įrangą, naujas duris pagamino iš stiklo pluošto ir tai tik pradžia. Vyrukas sugebėjo automobilio svorį sumažinti iki vos 1088 kilogramų!
Antsvorio nebėra, reikia pasirūpinti raumenimis. Galinius 911 ratus suka Rothsport inžinierių sukonstruotas 3.9 litro benzininis variklis, kuris išvysto 410 arklio galių ir 433 NM sukimo momentą esant 4000 aps/min.
Prie naujo variklio pridėkime G60 transmisiją ir Slick tipo padangas, pagal specialų užsakymą pagamintus reguliuojamo aukščio amortizatorius ir galutinis rezultatas privers jūsų žandikaulį nukristi iki žemės.

DSC_0846-Edit (1)


DSC_0851-Edit


Interneto platybėse suradote ką nors įdomaus? O galbūt norite parodyti kokį nors bajerį, projektą ar tiesiog su mumis pasilabinti? Rašykite : 
[email protected]




















REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų