„Su tam tikromis nedidelėmis korekcijomis. Nenorėčiau jų įvardinti, dalis yra politinių klausimų – kur galbūt galime atsižvelgti daugiau į verslo nuomonę, jeigu jie girdi Vyriausybės ir valstybės institucijų nuomonę. Dalis klausimų yra teisiniai, čia teisininkai turėtų atsakyti, kad būtų užtikrintos vienodos konkurencinės sąlygos“, – trečiadienį Vyriausybėje žurnalistams sakė M. Skuodis.
Seimo komitetuose svarstomos pataisos kol kas nepriimtos. Dalis vežėjų sako, kad reforma sugriaus ilgus metus kurtą sistemą bei didins bilietų kainas.
Anot M. Skuodžio, šiuo metu dar vyksta diskusijos su socialiniais partneriais ir radus kompromisų Seimas galėtų apsispręsti.
„Ministerija yra šios reformos iniciatorė, tikrai vyksta daug pasitarimų su socialiniais partneriais ir aš ką jaučiu, kaip mane informuoja kolegos, kad tam tikri kompromisai yra randami ir aš tikiuosi, kad Seimo Ekonomikos komitetas jau po klausymų vykstančių galės suorganizuoti posėdį ir tie sprendimai bus priimti“, – kalbėjo M. Skuodis.
Reformos prireikė Konkurencijos tarybai paskelbus, kad šiame versle trūksta konkurencijos, o teismui įpareigojus surengti naują vežėjų konkursą.
Konkursą paskelbusi Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA) iki sausio 20 dienos sulaukė 36 paraiškų, o į potencialių dalyvių sąrašą įtraukė 21 įmonę, iš kurių antrajame etape dalyvaus tik reikalavimus atitikę vežėjai – jie keleivius vežti turėtų nuo balandžio.