• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių saugumo testai, šiuo metu yra labai svarbus saugumo užtikrinimo aspektas. Nepriklausomų specialistų vykdomi bandymai leidžia ne tik gamintojams pasitempti saugumo srityje, bet ir būsimiems pirkėjams lengviau apsispręsti renkantis automobilį.
Be abejo, prieš išleisdami į prekybą serijinį modelį, gamintojai sudaužo ne vieną jo prototipą, bandydami išsiaiškinti stipriausias bei silpniausias kėbulo vietas. Dėl skirtingų specialistų, vidinės gamintojo politikos, skirtingų markių automobiliai ne vienodai pasirodo nepriklausomuose bandymuose. Būtent pastarieji ir taria lemiamą žodį.
Tačiau mes norime palyginimui pasidalinti dvejais vaizdo įrašais, kurių viename „VAZ“ atlieka daugiau reklaminį bandymą, o kitame iš esmės toks pats automobilis yra sudaužomas vien tik nepriklausomų ekspertų iniciatyva. Skirtumas labai aiškus...

Automobilių saugumo testai, šiuo metu yra labai svarbus saugumo užtikrinimo aspektas. Nepriklausomų specialistų vykdomi bandymai leidžia ne tik gamintojams pasitempti saugumo srityje, bet ir būsimiems pirkėjams lengviau apsispręsti renkantis automobilį.
Be abejo, prieš išleisdami į prekybą serijinį modelį, gamintojai sudaužo ne vieną jo prototipą, bandydami išsiaiškinti stipriausias bei silpniausias kėbulo vietas. Dėl skirtingų specialistų, vidinės gamintojo politikos, skirtingų markių automobiliai ne vienodai pasirodo nepriklausomuose bandymuose. Būtent pastarieji ir taria lemiamą žodį.
Tačiau mes norime palyginimui pasidalinti dvejais vaizdo įrašais, kurių viename „VAZ“ atlieka daugiau reklaminį bandymą, o kitame iš esmės toks pats automobilis yra sudaužomas vien tik nepriklausomų ekspertų iniciatyva. Skirtumas labai aiškus...

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Štai pirmasis vaizdo įrašas, kuriame užfiksuotas dar 1982 metais atliktas „VAZ-2105“ bandymas. Kaip ir reikėjo tikėtis, „Penktukas“ atsilaikė be didesnių nuostolių. Negi „Lada“ tokia saugi? Ne, tai tik komerciniais tikslais atliktas įrašas. Visų pirma, automobilis paleistas tiesiog kaktomuša į betoninę sienelę, kas realybėje nutinka labai retai – susidurimas visu priekiu. Neveltui, „Žigulys“ atsilaikė patenkinamai.


O štai čia – jau kita medalio pusė. 2001 metais atliktas bandymas tik įrodo prastą „VAZ-2107“ kėbulo konstrukciją. Ko norėti, jei jis projektuotas praėjusio amžiaus septintajame dešimtmetyje... Šis eksperimentas kiek tikroviškesnis – automobilis į kliūtį atsitrenkia tik dalimi korpuso, o kėbulas tiesiog subliūkšta, lyg skardinė. Specialistai nurodo, jog po tokio įvykio, viduje sėdintys asmenys vargu ar būtų likę gyvi...

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų