Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Jei dar yra tokių automanu, kurie nežino ką veiks ateinantį šeštadienį, liepos 13 dieną, net nedvejodami važiuokite į Palangą, kur vyks didžiausias Lietuvoje autosporto renginys - 1000km lenktynės. Lenktynių organizatoriai parengė nemažai naujovių, kurios patiks ne tik dalyviams, bet ir žiūrovams.
Daugiau dėmesio žiūrovams
Lenktynių organizatorius Darius Jonušis pripažino, kad pastaraisiais metais lenktynės buvo skirtos daugiau specialiems svečiams. Šiais metais, pasitraukus pagrindiniam rėmėjui, atsivėrė puiki proga daugiau dėmesio skirti tikriems autosporto mėgėjams.
Savaitgalį vyksiančiose lenktynėse tai, kas buvo skirta VIP žiūrovams, šiemet bus prieinama visiems. Nusipirkus vos 10 Lt kainuojantį bilietą jie galės patekti į pagrindinę žiūrovų palapinę, kurioje vyks visas renginio nušvietimas. Iš čia bus vedamos tiesioginės laidos TV eteryje, bus kalbinami lenktynininkai, diskutuojama apie techniką, gyvai matomi rezultatai. Todėl šios lenktynės taps labiau informatyvios ir įdomios net paprastam automanui.
Be to, šalia lenktynių miestelio įsikurs technologinių pasiekimų paroda. Joje lankytojai galės išvysti ne tik su autosportu susijusius technologinius sprendimus, bet ir pamatyti kaip veikia lėktuvo pakaba ir panašius įrenginius.
Ne mažiau intrigų lenktynių trasoje
Šiais metais užsiregistravo 38 komandos. Ir tai yra optimalus skaičius tokio tipo lenktynėms ir tokio ilgio trasai. Komandų technika atrodo gan įspūdingai. Be gausiosios BMW M3 grupės trasoje galėsime išvysti ir smarkų mažylį Renault Clio V6, Nissan 350Z, gerai pasaulyje žinoma Radical bolidą.
Naujovė lenktynininkams – autoservisas šalia trasos. Organizatoriai su partneriais šalia trasos įrengė pilnavertį autoservisą, kuriame lenktynininkai galės naudotis keltuvais, suvirinimo aparatais, tekinimo staklėmis ir visais reikiamais instrumentais, kurių reikia sugedus bolidui.
Tai kas laimės?
Praeitais metais Automanas.lt tiksliai atspėjo pirmus 3 lenktynių nugalėtojus. Šį kartą taip pat imsimės spėlionių.
Nors praeitais metais visi favoritu laikė labiau formulę primenančią AQUILA, tačiau dėl keistų techninių gedimu ji praktiškai lenktynių nebaigė. Laboratorijos, tyrusios AQUILA kuro bako turinį, atsakymas buvo gan keistas. Jie konstatavo, kad kuro siurblys užsikimšo dėl kuro bake susikaupusios substancijos savo chemine struktūra primenančios Palangos paplūdimio smėlį. Išvadas darykite patys, tačiau šiais metais Čepkauskas ir visa BarBar'a-Bauer Team komanda yra tiesiog įsiutę ir trokšta pergalės. Jie turi visas galimybes. Koją gali pakišti nebent trasoje pasimaišęs lėtesnis automobilis, arba vienas iš komandos pilotų. Na, visi žinome apie ką mes.
Visada stiprūs lenktynėse būna Mojo Lounge Racing by JR Motorsport komandos BMW M3 Silhouette bolidas. Tai profesionali komanda, visomis išgalėmis siekianti pergalės. Tai gali iliustruoti paprastas pavyzdys: kai po kvalifikacijos penktadienio vakare visos komandos eina ilsėtis, šios komandos mechanikai visą naktį dar kartą tikrina visus automobilio komponentus, kad į startą jis išriedėtų idealios formos.
Šiais metais prie starto stos Porsche 911 GT3. Tai komanda General Financing – Autopaslauga su Benediktu Vanagu priešakyje. Nors Porsche automobiliai yra dažniausiai laimėję 1000km lenktynes, tačiau šią komandą pastaraisiais metais slegia techninės problemos. Priežastis paprasta - tai normuojamas automobilis ir ne visus komponentus galima atsivežti į lenktynes.
Pirma eilėje komandų, kurios tykos už favoritų ir lauks jų nelaimės, yra legendinė ir 1000km nugalėtoja TECHNORAMA-WELLMAN komandos Honda Civic Type R. Nors greičiu jie nusileidžia beveik perpus galingesniems bolidams, tačiau stabilus važiavimas ir aukštas greitis yra jų koziris. Dar vienas koziris yra už vairo sėsiantis Robertas Kupčikas. Šis vyrukas yra labai greitas, todėl tikrai pridės tempo.
Komanda PBS, geriau liaudyje žinoma kaip Artas Racing vėl dalyvaus su savo egzotiniu LEXUS IS-F. Kaip parodė praeiti metai, kuriais jie užėmė trečią vietą bendroje įskaitoje, LEXUS yra geras pasirinkimas ilgų distancijų lenktynėse. Jų tiesioginiai konkurentai su BMW M3 susidūrė su greičių dėžės problemomis, tuo tarpu kai LEXUS jų išvengė. Tiesa, jų greičių dėžė tarnauja gan ilgai, todėl kažkada ateis ir jai galas. Labai tikimės, kad ne per šias lenktynes.
Iš įdomesnių ir naujesnių lenktynių dalyvių dar paminėtume TYGELIS EVO PERFORMANCE su SEAT LEON. Tai ilgai brandintas Vyto Bilinsko garažo kūrinys. Taip pat stipriai ruošiasi komanda BRUM BRUM Sport su BMW M3. Ir žinoma, daug 1000 km lenktynių senbuvių. Tokių kaip Čiutelė su LADA, 222 komandos VW New Beetle, Geltonoji AUTOMANŲ komandos HONDA INTEGRA, WinArt autoserviso BMW 6 „ryklys“, Alfa Romeo klubo - Alfa Romeo GT ir kiti.
O dabar prie spėjimų. Šiais metais automano favoritų penketukas atrodo taip:
1. BarBar'a-Bauer Team su ALGIRDAI AQUILA SR1
2. Mojo Lounge Racing by JR Motorsport su BMW M3 Silhouette
3. TECHNORAMA-WELLMAN su Honda Civic Type R
4. General Financing - Autopaslauga su Porsche 911 GT3
5. PBS su LEXUS IS-F
Komentaruose parašykite savo bendros įskaitos nugalėtojų penketuką. Atspėję teisingai, kitą savaitę gaus automano prizus.
Jei dar yra tokių automanu, kurie nežino ką veiks ateinantį šeštadienį, liepos 13 dieną, net nedvejodami važiuokite į Palangą, kur vyks didžiausias Lietuvoje autosporto renginys - 1000km lenktynės. Lenktynių organizatoriai parengė nemažai naujovių, kurios patiks ne tik dalyviams, bet ir žiūrovams.
Daugiau dėmesio žiūrovams
Lenktynių organizatorius Darius Jonušis pripažino, kad pastaraisiais metais lenktynės buvo skirtos daugiau specialiems svečiams. Šiais metais, pasitraukus pagrindiniam rėmėjui, atsivėrė puiki proga daugiau dėmesio skirti tikriems autosporto mėgėjams.
Savaitgalį vyksiančiose lenktynėse tai, kas buvo skirta VIP žiūrovams, šiemet bus prieinama visiems. Nusipirkus vos 10 Lt kainuojantį bilietą jie galės patekti į pagrindinę žiūrovų palapinę, kurioje vyks visas renginio nušvietimas. Iš čia bus vedamos tiesioginės laidos TV eteryje, bus kalbinami lenktynininkai, diskutuojama apie techniką, gyvai matomi rezultatai. Todėl šios lenktynės taps labiau informatyvios ir įdomios net paprastam automanui.
Be to, šalia lenktynių miestelio įsikurs technologinių pasiekimų paroda. Joje lankytojai galės išvysti ne tik su autosportu susijusius technologinius sprendimus, bet ir pamatyti kaip veikia lėktuvo pakaba ir panašius įrenginius.
Ne mažiau intrigų lenktynių trasoje
Šiais metais užsiregistravo 38 komandos. Ir tai yra optimalus skaičius tokio tipo lenktynėms ir tokio ilgio trasai. Komandų technika atrodo gan įspūdingai. Be gausiosios BMW M3 grupės trasoje galėsime išvysti ir smarkų mažylį Renault Clio V6, Nissan 350Z, gerai pasaulyje žinoma Radical bolidą.
Naujovė lenktynininkams – autoservisas šalia trasos. Organizatoriai su partneriais šalia trasos įrengė pilnavertį autoservisą, kuriame lenktynininkai galės naudotis keltuvais, suvirinimo aparatais, tekinimo staklėmis ir visais reikiamais instrumentais, kurių reikia sugedus bolidui.
Tai kas laimės?
Praeitais metais Automanas.lt tiksliai atspėjo pirmus 3 lenktynių nugalėtojus. Šį kartą taip pat imsimės spėlionių.
Nors praeitais metais visi favoritu laikė labiau formulę primenančią AQUILA, tačiau dėl keistų techninių gedimu ji praktiškai lenktynių nebaigė. Laboratorijos, tyrusios AQUILA kuro bako turinį, atsakymas buvo gan keistas. Jie konstatavo, kad kuro siurblys užsikimšo dėl kuro bake susikaupusios substancijos savo chemine struktūra primenančios Palangos paplūdimio smėlį. Išvadas darykite patys, tačiau šiais metais Čepkauskas ir visa BarBar'a-Bauer Team komanda yra tiesiog įsiutę ir trokšta pergalės. Jie turi visas galimybes. Koją gali pakišti nebent trasoje pasimaišęs lėtesnis automobilis, arba vienas iš komandos pilotų. Na, visi žinome apie ką mes.
Visada stiprūs lenktynėse būna Mojo Lounge Racing by JR Motorsport komandos BMW M3 Silhouette bolidas. Tai profesionali komanda, visomis išgalėmis siekianti pergalės. Tai gali iliustruoti paprastas pavyzdys: kai po kvalifikacijos penktadienio vakare visos komandos eina ilsėtis, šios komandos mechanikai visą naktį dar kartą tikrina visus automobilio komponentus, kad į startą jis išriedėtų idealios formos.
Šiais metais prie starto stos Porsche 911 GT3. Tai komanda General Financing – Autopaslauga su Benediktu Vanagu priešakyje. Nors Porsche automobiliai yra dažniausiai laimėję 1000km lenktynes, tačiau šią komandą pastaraisiais metais slegia techninės problemos. Priežastis paprasta - tai normuojamas automobilis ir ne visus komponentus galima atsivežti į lenktynes.
Pirma eilėje komandų, kurios tykos už favoritų ir lauks jų nelaimės, yra legendinė ir 1000km nugalėtoja TECHNORAMA-WELLMAN komandos Honda Civic Type R. Nors greičiu jie nusileidžia beveik perpus galingesniems bolidams, tačiau stabilus važiavimas ir aukštas greitis yra jų koziris. Dar vienas koziris yra už vairo sėsiantis Robertas Kupčikas. Šis vyrukas yra labai greitas, todėl tikrai pridės tempo.
Komanda PBS, geriau liaudyje žinoma kaip Artas Racing vėl dalyvaus su savo egzotiniu LEXUS IS-F. Kaip parodė praeiti metai, kuriais jie užėmė trečią vietą bendroje įskaitoje, LEXUS yra geras pasirinkimas ilgų distancijų lenktynėse. Jų tiesioginiai konkurentai su BMW M3 susidūrė su greičių dėžės problemomis, tuo tarpu kai LEXUS jų išvengė. Tiesa, jų greičių dėžė tarnauja gan ilgai, todėl kažkada ateis ir jai galas. Labai tikimės, kad ne per šias lenktynes.
Iš įdomesnių ir naujesnių lenktynių dalyvių dar paminėtume TYGELIS EVO PERFORMANCE su SEAT LEON. Tai ilgai brandintas Vyto Bilinsko garažo kūrinys. Taip pat stipriai ruošiasi komanda BRUM BRUM Sport su BMW M3. Ir žinoma, daug 1000 km lenktynių senbuvių. Tokių kaip Čiutelė su LADA, 222 komandos VW New Beetle, Geltonoji AUTOMANŲ komandos HONDA INTEGRA, WinArt autoserviso BMW 6 „ryklys“, Alfa Romeo klubo - Alfa Romeo GT ir kiti.
O dabar prie spėjimų. Šiais metais automano favoritų penketukas atrodo taip:
1. BarBar'a-Bauer Team su ALGIRDAI AQUILA SR1
2. Mojo Lounge Racing by JR Motorsport su BMW M3 Silhouette
3. TECHNORAMA-WELLMAN su Honda Civic Type R
4. General Financing - Autopaslauga su Porsche 911 GT3
5. PBS su LEXUS IS-F
Komentaruose parašykite savo bendros įskaitos nugalėtojų penketuką. Atspėję teisingai, kitą savaitę gaus automano prizus.