Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ar nesuklysime pasakę, jog „Porsche 911“ yra vienas seksualiausių klasikinių automobilių pasaulyje? Ypač tie, kurie buvo gaminami iki pat „964“ serijos modelių pasirodymo 1989 metais.
Kuriai „Porsche 911“ šeimai priklauso šis modelis? Šis gražuolis priklauso vienai paskutinių klasikinių „Porsche 911“ modelių šeimai, kurios gyvenimo linija prasidėjo dar 1963 metais.
„Type G“ arba tiesiog „3.2 Carrera“ nuo savo giminaičių skyrėsi tuo, jog turėjo 3.2 litro, 6 cilindrų benzininį variklį, kuris išvystė 210 arklio galių. Su šiuo agregatu „Porsche 911 3.2 Carrera“ iki 100 km/val. galėjo įsibėgėti per 5.4 sekundės ir pasiekti 242 km/val. maksimalų greitį. Puikus rezultatas 1984 metų gamybos automobiliui.
Įdomu yra tai, kad vėlesni modeliai gavo „Bosch“ specialistų sukurtą „L-Jetronic“ įpurškimo sistemą, kuri leido padidinto variklio galią ir tuo pačiu sumažinti išmetamųjų dujų emisiją.
Na, bet dabar laikas romantikai.
Ar nesuklysime pasakę, jog „Porsche 911“ yra vienas seksualiausių klasikinių automobilių pasaulyje? Ypač tie, kurie buvo gaminami iki pat „964“ serijos modelių pasirodymo 1989 metais.
Kuriai „Porsche 911“ šeimai priklauso šis modelis? Šis gražuolis priklauso vienai paskutinių klasikinių „Porsche 911“ modelių šeimai, kurios gyvenimo linija prasidėjo dar 1963 metais.
„Type G“ arba tiesiog „3.2 Carrera“ nuo savo giminaičių skyrėsi tuo, jog turėjo 3.2 litro, 6 cilindrų benzininį variklį, kuris išvystė 210 arklio galių. Su šiuo agregatu „Porsche 911 3.2 Carrera“ iki 100 km/val. galėjo įsibėgėti per 5.4 sekundės ir pasiekti 242 km/val. maksimalų greitį. Puikus rezultatas 1984 metų gamybos automobiliui.
Įdomu yra tai, kad vėlesni modeliai gavo „Bosch“ specialistų sukurtą „L-Jetronic“ įpurškimo sistemą, kuri leido padidinto variklio galią ir tuo pačiu sumažinti išmetamųjų dujų emisiją.
Na, bet dabar laikas romantikai.