Tvirtinama, jog naujoji pavara pasižymi išskirtiniu patikimumu ir našumu. Šiuos rodiklius pavyko pasiekti pradėjus kūrimo procesą iškart pagalvojant apie vandeniliu varomą jėgainę. Tai reiškia, jog „Renault“ specialistams pavyko išsaugoti naudingo krovimo plotą, ir naudingąją apkrovą.
Kaip ir bet kurią kitą „Master“ versiją, taip ir šią bus galima užsisakyti ir įsigyti bet kurioje „Renault“ atstovybėje, jam galios numatyta gamintojo garantija ir kiti privalumai.
Kadangi tai bus pilnavertė „Master“ versija, vandeniliu varomą pavarą bus galima įsigyti skirtingų kėbulo tipų.
Licencijuotų „Renault Pro+“ kėbulų meistrų dėka šį nulinės emisijos modelį galima įsigyti furgono, plokščių grindų ir grindų su kabina versijų.
Serijinė automobilio gamyba prasidės 2025 metais.