„Renault“ tvirtina, jog naujos kartos modelis bus siūlomas su daugiau 40 gamyklinių kėbulo versijų su plačiomis jų pritaikymo galimybėmis. Automobilį bus galima įsigyti su padidinta iki 2,4 tonos keliamąja galia ir nuo 10,8 iki 22 m3 krovinine erdve, su priekine ir galine pavara, o jo pakrovimo angos plotis ir krovininės erdvės ilgis yra vieni didžiausių šiame segmente.
„Renault Master“ buvo sukurtas pagal „Aerovan“ vardu pavadintą dizaino koncepciją. Dėl nepaprastai daug darbo, įdėto kuriant jo aerodinamiką, modelio efektyvumas yra aukščiausios klasės, nepaisant jėgainės po variklio gaubtu. „Master“ pasipriešinimo koeficientas yra daugiau kaip 20 proc. mažesnis ir gerokai lenkia ankstesnės kartos bei visų dabartinių konkurentų.
Žvelgiant į naujojo „Renault Master“ vidų, jau standartinėje komplektacijoje furgonas siūlomas su itin patraukliu „Extra“ įrangos lygiu. Ją sudaro, pavyzdžiui, „OpenR Link“ 10 colių multimedijos sistema su belaide išmaniojo telefono sąsaja, LED dienos žibintai ir artimosios šviesos, rankiniu būdu valdomas oro kondicionierius, galiniai parkavimo jutikliai, automatinio avarinio stabdymo sistema, eismo juostos išlaikymo sistema, greičio reguliatorius su ribotuvu, vairuotojo sėdynė su porankiu ir juosmens reguliavimu, 2 sėdimų vietų „mobiliojo biuro“ sofa su daiktadėže ir kt.
Naująjį „Master“ galima įsigyti su keturiomis „Blue dCi“ dyzelinio variklio versijomis: 105, 130, 150 ir 170 AG, sujungtomis su mechanine pavarų dėže. Jos pasižymi gerokai mažesnėmis degalų sąnaudomis (vidutiniškai 1,5 l/100 km) ir mažesne (39 g/km) CO2 emisija, todėl neviršija 200 g/km ribos. 9 laipsnių automatinę pavarų dėžę į rinką numatyta pristatyti šių metų pabaigoje.
Kiek vėliau pirkėjams bus prieinama ir visiškai elektrinė „Master E-Tech 100% electric“ versija su dviejų tipų baterijomis – 40 kWh (važiuoti mieste numatytu nuotoliu) arba 87 kWh (ilgesnėms kelionėms). Elektrinis „Renault Master“ galės pasigirti rekordiniais parametrais: 1625 kg naudingąja apkrova (4 t bendrosios masės versijoje) su B kategorijos vairuotojo pažymėjimu, iki 460 km nuvažiuojamu atstumu (pagal WLTP) ir pajėgumais vilkti iki 2,5 t priekabą.
Energijos sąnaudos išliks nedidelės, o versijoje su 87 kWh akumuliatoriumi dėl naujoviškos temperatūros kontrolės sistemos WLTP cikle jos siekia net 21 kWh/100 km. Greitasis nuolatinės srovės įkrovimas iš 130 kW prieigos leidžia per 30 min. įkrauti baterija tiek, kad jos pakaktų įveikti 229 km. Įkrovimas nuo 10 iki 100 proc. iš buitinių elektros šaltinių užtruks mažiau nei keturias valandas naudojant 22 kW sieninį kintamosios srovės įkroviklį.
Standartinės versijos (su „Blue dCi 105“ varikliu) su „Extra“ įranga „Renault Master“ furgonų kainos Lietuvoje prasideda nuo 30 600 eurų (be PVM). Versijas su vidaus degimo varikliu ir mechanine pavarų dėže jau galima užsisakyti salonuose Lietuvoje, o pirmieji pristatymai planuojami šių metų rugsėjį.
Elektrines furgono versijas bus galima užsisakyti jau šią vasarą. Versijos su vidaus degimo varikliais bei automatine pavarų dėže rinką pasieks 2024 m. paskutinįjį ketvirtį.