Referendumas dėl atominės elektrinės yra tokia pati nesąmonė, kaip neadekvatus pirmasis pasimatymas", – teigia Viešųjų ryšių specialistas, bendrovės BRANDSCAPE vadovas Mindaugas Lapinskas portalui Balsas.lt.
„Referendumas yra kaip pirmas pasimatymas. Vertingiausia dalis yra pasirengimas, kai žmogus kelias dienas (o referendumo atveju – kelis mėnesius) apie jį galvoja. Kas vyksta pasimatymo metu, kokie jo rezultatai bendrame paveiksle nėra taip svarbu – tai bet kada galima pataisyti“, – mano M. Lapinskas.
Seimo pirmadienį palaimintą nuostatą ir teiginį, kad tautos būtina atsiklausti, viešųjų ryšių specialistas komentavo šitaip: „Šią tiesą žino visi suaugę žmonės, bet vis tiek visą laiką elgiasi taip pat. Referendumo didžiausia vertybė yra tai, iki jo galima surinkti duomenis apie žmones, kurie, logiška preziumuoti, yra tavo rėmėjai.
Tai galioja tik tuo atveju, kai referendumo tema yra rinkėjams yra prioritetinė t.y. vien dėl pozicijos palaikymo ar nepalaikymo žmonės yra pasiruošę atiduoti balsą už politinę jėgą.
Jei tema yra ne tokia svarbi, o tokia, mano nuomone, yra VAE statyba, sunku tikėtis, kad referendumo klausimo palaikymas ar nepalaikymas yra kiek nors reikšmingiau įtakos rinkimų rezultatus.“