„Moller Baltic Import“ generalinis direktorius Justas Nekrošius pabrėžė, kad nepaisant rinkos neapibrėžtumo, 2024-ieji buvo sėkmingi visiems įmonės atstovaujamiems prekės ženklams.
„Audi“ išlaikė „premium“ segmento lyderystę Lietuvoje ir pirmą kartą pasiekė tokias pozicijas Latvijoje. Tuo tarpu „Volkswagen“ įtvirtino savo, kaip geriausiai parduodamų elektromobilių prekės ženklo, statusą tiek Lietuvoje, tiek Baltijos šalyse.
Pasak J. Nekrošiaus, šiuos rezultatus lėmė partnerių profesionalumas, glaudus bendradarbiavimas su „Volkswagen“ ir „Audi“ gamyklomis bei tinkamai įgyvendinta plėtros strategija.
„Audi“ lyderystė „premium“ segmente
2024-ieji buvo rekordiniai „Audi“ istorijoje Lietuvoje. Bendrovė šalyje pristatė 1569 automobilius, užimdama net 32 proc. „premium“ segmento rinkos – tai reiškia, kad kas trečias Lietuvoje registruotas naujas „premium“ automobilis buvo „Audi“. Populiariausias modelis buvo „Audi Q5“, kuris tapo ne tik perkamiausiu „Audi“ automobiliu, bet ir lenkė visus „premium“ segmento konkurentus.
Tarp kitų populiarių modelių buvo A4, A6, Q3, Q7 ir Q8. Šie automobiliai sudarė 77 proc. visų pristatytų „Audi“ modelių. Be to, „Audi“ padvigubino iš tinklo įkraunamų hibridinių modelių pardavimus, padidindama jų rinkos dalį „premium“ segmente nuo 4,8 proc. iki 8 proc.
Šiemet „Audi“ planuoja tęsti naujų modelių pristatymus – jau debiutavo naujasis „Audi A5“, o pirmąjį pusmetį numatoma pradėti „Audi A6 e-tron“ prekybą. Be to, rinkoje pasirodys nauja „Audi Q5“ karta ir dar dvi reikšmingos premjeros.
„Volkswagen“ įsitvirtino elektromobilių rinkoje
Praėjusiais metais „Volkswagen“ išlaikė elektromobilių lyderio pozicijas Baltijos šalyse, pristatydama 465 elektromobilius, iš kurių daugiau nei pusę sudarė ID.4 modeliai. Naujieji ID.7 ir ID.7 Tourer modeliai taip pat buvo paklausūs, sudarydami 17 proc. pardavimų. Lietuvoje „Volkswagen“ iš viso pardavė 2886 automobilius ir užėmė 9,6 proc. rinkos dalies.
Visureigių segmente populiariausias buvo „Volkswagen Tiguan“, kuris sudarė 56 proc. Baltijos šalyse parduotų „Volkswagen“ modelių. Šis modelis tapo vienu iš perkamiausių visureigių regione ir ketvirtu pagal populiarumą Baltijos šalyse apskritai.
2025-aisiais „Volkswagen“ planuoja plėsti visureigių liniją, ypač orientuodamasi į „Tayron“ modelį. Prognozuojama, kad net 75 proc. „Tayron“ pirkėjų rinksis iš tinklo įkraunamą hibridinę versiją. Prekės ženklas taip pat ketina keturis kartus padidinti iš tinklo įkraunamų hibridų pardavimus, siūlydamas tokius modelius kaip „Golf“, „Passat“, „Tiguan“ ir „Tayron“.
Komercinių transporto priemonių rinkoje – augimas
„Volkswagen Commercial Vehicles“ praėjusiais metais Baltijos šalyse pristatė 1455 transporto priemones, užimdama 10 proc. rinkos. Tarp populiariausių modelių buvo „Crafter“ ir „Amarok“. 2025 m. planuojama šio segmento augimą padidinti 40 proc., o „Crafter“ pardavimai turėtų dvigubai išaugti. Be to, bus plėtojama „ID.Buzz“ linija, įtraukiant septynių vietų ir mažesnės baterijos versijas.