Neįprastą vardą turintis vyrukas Yo, apie kompaktišką „Volkswagen“ kupė svajojo maždaug dešimt metų, tačiau turint kuklų biudžetą jaunuolis galėjo įsigyti prasto stovio ir nelabai įdomų variklį turintį „Corrado“ arba tragiško stovio „Corrado VR6“. Kaip manote, ką pasirinko Yo? Žinoma, kad „VR6“.
Kiekvieno mėnesio alga buvo skiriama ne merginai, bet „Corrado“, kuris liūdėjo garaže. Norėdamas su automobiliu išvažiuoti į gatvę kuo greičiau, vyrukas prie projekto darbavosi maždaug vienerius metus.
Pasižiūrėjus į galutinį rezultatą, sunku rinkti žodžius. Dėmesys detalėms ir atsidavimas stulbina. Turbūt nesurasime ne vienos detalės, kuri būtų nudažyta ar sumontuota atsainiai.
Kadangi tai Amerikos rinkai skirtas modelis, vyrukas vien sėdynėms taupė keletą mėnesių, kurios buvo montuojamas tik Europos rinkai skirtuose modeliuose. Tačiau to vyrukui neužteko, nes ką tik įsigytas sėdynes ir visą saloną jis nusprendė apsiūti visiškai nauja oda.
Variklio širdis - šešių cilindrų agregatas, kuris šiuo metu išvysto virš 200 arklio galių. Kadangi tai yra Amerikos rinkai skirtas modelis, kadaise jis pasižymėjo 181 AG kaimene.
Tačiau juk tai patobulintas „Corrado“, todėl net ir automobilio širdžiai buvo atliktos kelios operacijos.
Yo sumontavo naują variklio galvą, įsiurbimo kolektorių, perprogramavo variklio kompiuterį, įdėjo „MK4“ tarpinę, naujus įsiurbimo vožtuvus, 268 „Techtonics“ kamerą ir lengvesnį smagratį.
Eksterjere patobulinimų šiek tiek mažiau. Vyrukas įsigijo „E-Code“ priekinius žibintus, europietiško modelio galinius žibintus, šiek tiek didesnį galinį spoilerį. Priešrūkiniai žibintai taip pat atkeliavo iš Europos.
Ratai-batai. Šį gražų „Corrado“ puošia 17 colių „BBS“ lengvo lydinio ratlankiai.
Parodykite savo automobilį! Užpildykite žemiau esančią formą arba apsilankykite specialiai automanams sukurtame socialiniame tinkle:
https://mano.automanas.lt/