• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Audi“ prieš maždaug 15 metų automobilių industrijoje sukėlė tikrą revoliucija, kai pristatė naujos kartos pavarų dėžę. Tai buvo ne automatinė, bet gerokai patobulinta mechaninė pavarų dėžė, kuri neturėjo sankabos pedalo ir veikė žymiai greičiau įprastą automatinę pavarų dėžę. Šiuo metu, beveik kiekvienas šiuolaikinis automobilis komplektuojamas ne tik su mechanine, bet ir su dvigubą sankabą turinčia pavarų dėžėmis.
Nors šių pavarų dėžių veikimas yra beveik identiškas, tačiau kiekvienas gamintojas mėgsta jas vadinti skirtingais vardais. „Renault“ ir „Ford“ jas vadina „EDC“ ir „Powershift“ vardais, „Fiat“ ir „Alfa Romeo“ savininkai - „TCT“, „Lamborghini“ - „LDF“, „BMW“ - „DCT“, „Porsche“ - „PDK“. Šį sąrašą galima tęsti ir tęsti.

„Audi“ prieš maždaug 15 metų automobilių industrijoje sukėlė tikrą revoliucija, kai pristatė naujos kartos pavarų dėžę. Tai buvo ne automatinė, bet gerokai patobulinta mechaninė pavarų dėžė, kuri neturėjo sankabos pedalo ir veikė žymiai greičiau įprastą automatinę pavarų dėžę. Šiuo metu, beveik kiekvienas šiuolaikinis automobilis komplektuojamas ne tik su mechanine, bet ir su dvigubą sankabą turinčia pavarų dėžėmis.
Nors šių pavarų dėžių veikimas yra beveik identiškas, tačiau kiekvienas gamintojas mėgsta jas vadinti skirtingais vardais. „Renault“ ir „Ford“ jas vadina „EDC“ ir „Powershift“ vardais, „Fiat“ ir „Alfa Romeo“ savininkai - „TCT“, „Lamborghini“ - „LDF“, „BMW“ - „DCT“, „Porsche“ - „PDK“. Šį sąrašą galima tęsti ir tęsti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Didžiausias šių pavarų dėžių išskirtinumas - dvi sankabos. Pirmoji sankaba yra atsakinga už 1, 3, 5 ir 7 bėgius, tuo tarpu antroji sankaba rūpinasi, jog įsijungtų 2, 4 ir 6 bėgiai. Tokių būdų pašalinamas pavarų perjungimo vėlavimas ir padidinamas efektyvumas. Nenuostabu, jog automobiliai su tokio tipo pavarų dėžėmis iki 100 km/val. įsibėgėja žymiai greičiau negu analogai su mechaninėmis pavarų dėžėmis.

REKLAMA

DSG (2)


Tačiau šis nuostabus išradimas turi vieną didžiulę bėdą - jis nepasižymi ilgaamžiškumu. Kadangi, tai nėra normali automatinė transmisija, laiku pakeisti tepalus neužteks. Problema slypi pačioje dėžėje, o tiksliau - „Volkswagen“ kompanijos pasirinkti komponentai, kurie dažnai išeina iš rikiuotės.
Jeigu Jūsų automobilis yra aprūpintas „DSG“ pavarų dėže - pasidalinkite atsiliepimais. Kiek kilometrų nuvažiavote? Ar susidūrėte su kokiomis nors problemomis? O galbūt esate vienas iš tų laimingųjų, kurie neturėjo jokių problemų?


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų