Didžiausias šių pavarų dėžių išskirtinumas - dvi sankabos. Pirmoji sankaba yra atsakinga už 1, 3, 5 ir 7 bėgius, tuo tarpu antroji sankaba rūpinasi, jog įsijungtų 2, 4 ir 6 bėgiai. Tokių būdų pašalinamas pavarų perjungimo vėlavimas ir padidinamas efektyvumas. Nenuostabu, jog automobiliai su tokio tipo pavarų dėžėmis iki 100 km/val. įsibėgėja žymiai greičiau negu analogai su mechaninėmis pavarų dėžėmis.
Tačiau šis nuostabus išradimas turi vieną didžiulę bėdą - jis nepasižymi ilgaamžiškumu. Kadangi, tai nėra normali automatinė transmisija, laiku pakeisti tepalus neužteks. Problema slypi pačioje dėžėje, o tiksliau - „Volkswagen“ kompanijos pasirinkti komponentai, kurie dažnai išeina iš rikiuotės.
Jeigu Jūsų automobilis yra aprūpintas „DSG“ pavarų dėže - pasidalinkite atsiliepimais. Kiek kilometrų nuvažiavote? Ar susidūrėte su kokiomis nors problemomis? O galbūt esate vienas iš tų laimingųjų, kurie neturėjo jokių problemų?