Daugelis klausimų, kuriuos iškėlė ekspertai po „Germanwings“ katastrofos Prancūzų Alpėse po Remi Jouty konferencijos subliuško. Tačiau iškilo naujų klausimų, į kuriuos ekspertai vis dar negali atsakyti.
Nuo pat pradžių išliko neatsakytas klausimas, kodėl lėktuvo įgula nebandė susisiekti su oro skrydžių kontrolės centru. Tačiau konferencijos metu buvo atmesta lėktuvo išsihermetinimo tikimybė, - tyrėjai nustatė, kad toks scenarijus neatitinka lėktuvo katastrofos faktinių aplinkybių.
Taip pat, ištyrus lėktuvo nuolaužas, buvo atmesta sprogimo ore versija.
Sudužusio „Germanwings“ antrasis pilotas dirbo nuo 2013-ųjų rudens, turėjo 630 skraidymo valandų patirtį
Vokietijos bendrovės „Germanwings“ lainerio, kuris anksčiau šią savaitę sudužo Prancūzijos Alpėse, antrasis pilotas dirbo nuo 2013 metų rugsėjo, o jo skraidymo patirtis buvo 630 valandų, ketvirtadienį pranešė tėvinė bendrovė – Vokietijos avialinijų flagmanė „Lufthansa“.
Antrasis pilotas „dirbo „Germanwings“ kapitono padėjėju nuo 2013 metų rugsėjo“, viena „Lufthansa“ atstovė sakė naujienų agentūrai AFP.
Jis įgijo piloto kvalifikaciją „Lufthansa“ skraidymo mokykloje Vokietijos šiauriniame Brėmeno mieste ir turėjo 630 valandų skraidymo patirtį. Tuo tarpu to lėktuvo kapitonas buvo dirbęs ilgiau negu 10 metų, o jo skraidymo laineriais „Airbus A320“ patirtis buvo apie 6 tūkst. valandų, anksčiau atskleidė „Lufthansa“.
Bendrovės atstovė negalėjo nei patvirtinti, nei paneigti informacijos, kad kažkuris iš to lėktuvo pilotų buvo išėjęs iš kabinos, o vėliau iki pat katastrofos negalėjo į ją sugrįžti, nes durys buvo užrakintos, o iš vidaus niekas neatsiliepė.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.