Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Honda“ patvirtino, kad sugrįš į „Formulę 1“ 2015 metais ir tieks variklius „McLaren“ komandai.
Japonų automobilių gamintojas iš „Formulės 1“ pasitraukė 2008 metų pabaigoje, tačiau nusprendė sugrįžti dėl kitąmet įsigaliosiančio naujo variklių formato.
„Honda“ prezidentas Takanobu Ito teigė, kad tai bus jungtinis projektas su „McLaren“ ir dėl to komanda bus pervadinta į „McLaren-Honda“.
„Honda“ su „McLaren“ dėrėjosi jau ne vieną mėnesį ir jau nemažai progresavo kurdama savo 1.6 litro V6 turbininį variklį bazėje Točigyje, Japonijoje.
„Honda“ variklius „McLaren“ komandai tiekė 1988-1992 metas. Kartu šios kompanijos lamėjo keturis asmeninius ir keturis konstruktorių čempionų titulus.
„McLaren“ komandos vadovas Martinas Whitmarshas pasidžiaugė šia sąjunga, teigdamas: „Honda“ ir „McLaren“ turi puikią istoriją. Suformavome unikaliai sėkmingą partnerystę, kuri užvaldė pasaulį.“
„Kartu sukūrėme geriausius ir įsimintiniausius „Formulės 1“ momentus, apie kuriuos vis dar kalbama visame pasaulyje.“
„McLaren“ ir „Honda“ dabar žengia į naują nuotykį kartu, taigi iš „McLaren“ pusės, sveikinu „Honda“ sugrįžus į sportą“, - pridūrė M.Whitmarshas.
T.Ito patvirtino, kad būtent „žaliosios technologijos“ privedė prie „Honda“ sugrįžimo.
„Formulė 1“ netrukus įsives naują reglamentą, pagal kurį varikliai turės būti mažesni, su turbinomis ir energijos regeneracijos sistemomis. Tai puikiai sutampa su aplinkosaugos technologijomis, naudojamos masinės produkcijos automobiliuose“, - teigė T.Ito.
„Dėl to dabar labiau nei anksčiau tikimės lenktynines technologijas panaudoti masinės produkcijos automobiliuose ir perkelti masinėje produkcijoje sukauptas žinias į lenktyninius bolidus.“
„Pamatę kuria kryptimi juda „Formulė 1“ ir atsižvelgę į „Honda“ produkcijos kryptį, mūsų jaunieji inžinieriai suformuos „Honda“ ateitį ir išreikš savo aistrą žengdami į naują iššūkį „Formulėje 1“.“
„Honda“ patvirtino, kad sugrįš į „Formulę 1“ 2015 metais ir tieks variklius „McLaren“ komandai.
Japonų automobilių gamintojas iš „Formulės 1“ pasitraukė 2008 metų pabaigoje, tačiau nusprendė sugrįžti dėl kitąmet įsigaliosiančio naujo variklių formato.
„Honda“ prezidentas Takanobu Ito teigė, kad tai bus jungtinis projektas su „McLaren“ ir dėl to komanda bus pervadinta į „McLaren-Honda“.
„Honda“ su „McLaren“ dėrėjosi jau ne vieną mėnesį ir jau nemažai progresavo kurdama savo 1.6 litro V6 turbininį variklį bazėje Točigyje, Japonijoje.
„Honda“ variklius „McLaren“ komandai tiekė 1988-1992 metas. Kartu šios kompanijos lamėjo keturis asmeninius ir keturis konstruktorių čempionų titulus.
„McLaren“ komandos vadovas Martinas Whitmarshas pasidžiaugė šia sąjunga, teigdamas: „Honda“ ir „McLaren“ turi puikią istoriją. Suformavome unikaliai sėkmingą partnerystę, kuri užvaldė pasaulį.“
„Kartu sukūrėme geriausius ir įsimintiniausius „Formulės 1“ momentus, apie kuriuos vis dar kalbama visame pasaulyje.“
„McLaren“ ir „Honda“ dabar žengia į naują nuotykį kartu, taigi iš „McLaren“ pusės, sveikinu „Honda“ sugrįžus į sportą“, - pridūrė M.Whitmarshas.
T.Ito patvirtino, kad būtent „žaliosios technologijos“ privedė prie „Honda“ sugrįžimo.
„Formulė 1“ netrukus įsives naują reglamentą, pagal kurį varikliai turės būti mažesni, su turbinomis ir energijos regeneracijos sistemomis. Tai puikiai sutampa su aplinkosaugos technologijomis, naudojamos masinės produkcijos automobiliuose“, - teigė T.Ito.
„Dėl to dabar labiau nei anksčiau tikimės lenktynines technologijas panaudoti masinės produkcijos automobiliuose ir perkelti masinėje produkcijoje sukauptas žinias į lenktyninius bolidus.“
„Pamatę kuria kryptimi juda „Formulė 1“ ir atsižvelgę į „Honda“ produkcijos kryptį, mūsų jaunieji inžinieriai suformuos „Honda“ ateitį ir išreikš savo aistrą žengdami į naują iššūkį „Formulėje 1“.“