[nqspoll id="33"]
Įdomu ar dar ilgai automobilių tema rašantys žurnalistai bandys įrodyti „Nissan GT-R“ ar „Porsche 911“ pranašumą. Nuo pat pirmos dienos, kai „GT-R“ parodė geresnį įveikimo laiką Niurburgringe, prasidėjo šaltasis karas tarp „Nissan“ ir „Porsche“.
„AutoExpress“ žurnalistai nusprendė dar kartą į bandymų poligoną atsivežti „Nissan GT-R“ ir „Porsche 911“. Reikėtų paminėti, kad palyginamajame teste dalyvavo ne paprasta „911“ versija, bet „Turbo S“. 552 arklio galiomis aprūpinta versija stojo į dvikova su „GT-R“, kurio ratus suka 542 arklio galių jėgainė.
Įdomu ar dar ilgai automobilių tema rašantys žurnalistai bandys įrodyti „Nissan GT-R“ ar „Porsche 911“ pranašumą. Nuo pat pirmos dienos, kai „GT-R“ parodė geresnį įveikimo laiką Niurburgringe, prasidėjo šaltasis karas tarp „Nissan“ ir „Porsche“.
„AutoExpress“ žurnalistai nusprendė dar kartą į bandymų poligoną atsivežti „Nissan GT-R“ ir „Porsche 911“. Reikėtų paminėti, kad palyginamajame teste dalyvavo ne paprasta „911“ versija, bet „Turbo S“. 552 arklio galiomis aprūpinta versija stojo į dvikova su „GT-R“, kurio ratus suka 542 arklio galių jėgainė.

