„Norime paskatinti vairuotojų sąmoningumą ir kultūrą, kad vairuotojai susimąstytų ir neįvažiuotų į sankryžą, jeigu jie nėra tikri, kad jie iš jos laiku išvažiuos dar degant žaliam šviesoforo signalui. Dėl to ir įvyksta eismo įvykiai, susidaro spūstys, kada užblokuojamos sankryžos“, - laidoje „Žvilgsnis“ teigė M. Gusarovienė.
Ji nurodė, kad iki rugsėjo pirmos dienos planuojama pažymėti iš viso septynias sankryžas. Šiai dienai yra viena geltonomis linijomis pažymėtą sankryža – Kalvarijų gatvės ir Konstitucijos prospekto.
VGTU automobilių transporto katedros vadovas Saugirdas Pukalskas sakė, kad toks sankryžų žymėjimas turėtų duoti vaisių:
„Jeigu ne pačią pirmą dieną, tai po kelių dienų ar poros savaičių (vairuotojai – red.) tikrai turėtų susigaudyti ir atkreipti dėmesį į tokį ženklinimą ir nevažiuoti, kada priekyje yra spūstis“, - laidoje sakė jis.
Pašnekovas nurodė, kad dabar didelė dalis vairuotojų nesilaiko Kelių eismo taisyklių ir įvažiuoja į sankryžą, nors priekyje ir yra spūstis, dėl bendros eismo kultūros stokos.
„Vairuotojai tiesiog nelabai drįsta laukti ne sankryžoje, nes tuoj už nugaros stovintis vairuotojas gali pradėti signalizuoti, nesuprasdamas, kodėl čia sustojo, kadangi dar yra keletas metrų likę iki artimiausio automobilio, kitas vairuotojas net gali tokį sustojusį automobilį aplenkti ir pats įvažiuoti į sankryžą“,- kalbėjo S. Pukalskas.
Anot jo, problemų dėl ženklinimo žiemą kilti neturėtų, nes tokių dienų, kada būna visiškai užsnigtos gavės ir nesimato kelio ženklinimo, pažymi pašnekovas, yra tikrai labai nedaug.
M. Gusarovienė taip pat nurodė, kad sankryžų ženklinimas – tik viena iš priemonių, numatytų didinti vairuotojų sąmoningumą kelyje.