• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Per pastaruosius dvejus metus automobilių kainos išaugo nuo kelių iki keliasdešimt procentų. Padidėjusios kainos ypatingai justi tarp žemesnės klasės automobilių, kurių pirkėjai į kainų pasikeitimus reaguoja jautriausiai.
Be abejonės, automobilių kainų augimą įtakojo ne tik karas Ukrainoje, bet ir Europos Sąjungos keliami reikalavimai automobilių gamintojams, kurie yra verčiami tam tikrą įrangą diegti standartinėje įrangoje. Nors toks Europos Sąjungos tikslas atrodo kilnus, tačiau didėjantis įrangos kiekis kaip reikiant išpučia galutinę automobilio kainą.
Volkswagen Golf 8 apžvalga
Pavyzdžiui, mažų ir kompaktiškų automobilių kainos, palyginus su 2018-2019 metų laikotarpiu, išaugo vidutiniškai 30-50 procentų. Kitaip tariant, automobilis, kurį prieš ketverius metus buvo galima įsigyti už maždaug 8-9 tūkst. eurų, dabar toks pats kainuoja 12-13 tūkst. eurų. Blogiausia yra tai, jog žymus automobilių kainų augimas nesibaigė.
Tokios nuomonės laikosi buvęs „Škoda“,  o dabar „Volkswagen“ vadovas Thomas Schäferis. Kalbėdamas su „Welt am Sonntag“ leidinio žurnalistais, jis teigė, kad nebrangių automobilių era neabejotinai baigėsi.
Pasak jo, dėl to reikėtų kaltinti artėjantį „Euro 7“ taršos standartą, dėl kurio padidės technologijų, reikalingų dar labiau ženkliai sumažinti išmetamųjų teršalų kiekį.
Škoda Fabia Monte Carlo
Gamybos sąnaudų padidėjimas labiausiai atsispindės pigiausių rinkoje esančių transporto priemonių kainose, matyt, tiek, kad automobilių bendrovėms apskritai neapsimokės gaminti tokių modelių.
Pasak T.Schäferio, mažų, kompaktiškų ir vidutinės klasės automobilių su vidaus degimo varikliais kainos padidės tiek, kad „Volkswagen Group“ koncernui teks svarstyti, ar apskritai verta dirbti prie naujos kartos modelių, pavyzdžiui, „Volkswagen Golf“, kūrimo.
„Turėsime įvertinti ar verta kurti naują automobilį, kuris rinkoje neišsilaikys septynerius ar aštuonerius metus“, – sakė jis.
„Volkswagen“ vadovas taip pat pabrėžė, jog galutinis sprendimas, ar bus kuriamas devintos kartos „Golf“ turėtų būti priimtas per ateinančius metus.
Naujasis Dacia Sandero Stepway
T.Schäferio įsitikinimu, naujasis taršos standartas padidins automobilių kainą vidutiniškai nuo 3 000 iki 5 000 eurų, todėl būsimiems pigių automobilių pirkėjams reikės pamiršti naujus automobilius, kurie kainuoja 10-15 tūkst. eurų.
Šiuo metu rinkoje yra keletas modelių, kurie gundo ganėtinai patraukliomis kainomis. Pavyzdžiui, bazinė „Dacia Sandero Stepway“ versija kainuoja 13 800 eurų, „Škoda Fabia“ – 14 862 eurus. Vis dėlto, pradėjus žymėti papildomas opcijas ar pasirinkus galingesnį variklį („Škoda Fabia“ atveju), automobilio kaina išauga iki net 22 536 eurų.
20 tūkst. eurų už kompaktišką hečbeką daugeliui atrodo kaip pernelyg didelė suma, todėl „Volkswagen“ planuoja pasiūlyti eilę skirtingų mažų elektromobilių, kurių kaina (be subsidijų) turėtų prasidėti nuo maždaug 25 tūkst. eurų. Kita vertus, sparčiai tobulėjančios technologijos ilgalaikėje perspektyvoje turėtų sumažinti mažų ir elektrinių automobilių kainą.
„Renault“ dar praėjusiais metais paskelbė, jog „Renault Zoe“ pakeisiantys „Renault 4“ ir „Renault 5“ kainuos maždaug 33 procentų mažiau. Tai reiškia, jog pradinė šių modelių kaina sieks maždaug 20-21 tūkst. eurų.

Per pastaruosius dvejus metus automobilių kainos išaugo nuo kelių iki keliasdešimt procentų. Padidėjusios kainos ypatingai justi tarp žemesnės klasės automobilių, kurių pirkėjai į kainų pasikeitimus reaguoja jautriausiai.
Be abejonės, automobilių kainų augimą įtakojo ne tik karas Ukrainoje, bet ir Europos Sąjungos keliami reikalavimai automobilių gamintojams, kurie yra verčiami tam tikrą įrangą diegti standartinėje įrangoje. Nors toks Europos Sąjungos tikslas atrodo kilnus, tačiau didėjantis įrangos kiekis kaip reikiant išpučia galutinę automobilio kainą.
Volkswagen Golf 8 apžvalga
Pavyzdžiui, mažų ir kompaktiškų automobilių kainos, palyginus su 2018-2019 metų laikotarpiu, išaugo vidutiniškai 30-50 procentų. Kitaip tariant, automobilis, kurį prieš ketverius metus buvo galima įsigyti už maždaug 8-9 tūkst. eurų, dabar toks pats kainuoja 12-13 tūkst. eurų. Blogiausia yra tai, jog žymus automobilių kainų augimas nesibaigė.
Tokios nuomonės laikosi buvęs „Škoda“,  o dabar „Volkswagen“ vadovas Thomas Schäferis. Kalbėdamas su „Welt am Sonntag“ leidinio žurnalistais, jis teigė, kad nebrangių automobilių era neabejotinai baigėsi.
Pasak jo, dėl to reikėtų kaltinti artėjantį „Euro 7“ taršos standartą, dėl kurio padidės technologijų, reikalingų dar labiau ženkliai sumažinti išmetamųjų teršalų kiekį.
Škoda Fabia Monte Carlo
Gamybos sąnaudų padidėjimas labiausiai atsispindės pigiausių rinkoje esančių transporto priemonių kainose, matyt, tiek, kad automobilių bendrovėms apskritai neapsimokės gaminti tokių modelių.
Pasak T.Schäferio, mažų, kompaktiškų ir vidutinės klasės automobilių su vidaus degimo varikliais kainos padidės tiek, kad „Volkswagen Group“ koncernui teks svarstyti, ar apskritai verta dirbti prie naujos kartos modelių, pavyzdžiui, „Volkswagen Golf“, kūrimo.
„Turėsime įvertinti ar verta kurti naują automobilį, kuris rinkoje neišsilaikys septynerius ar aštuonerius metus“, – sakė jis.
„Volkswagen“ vadovas taip pat pabrėžė, jog galutinis sprendimas, ar bus kuriamas devintos kartos „Golf“ turėtų būti priimtas per ateinančius metus.
Naujasis Dacia Sandero Stepway
T.Schäferio įsitikinimu, naujasis taršos standartas padidins automobilių kainą vidutiniškai nuo 3 000 iki 5 000 eurų, todėl būsimiems pigių automobilių pirkėjams reikės pamiršti naujus automobilius, kurie kainuoja 10-15 tūkst. eurų.
Šiuo metu rinkoje yra keletas modelių, kurie gundo ganėtinai patraukliomis kainomis. Pavyzdžiui, bazinė „Dacia Sandero Stepway“ versija kainuoja 13 800 eurų, „Škoda Fabia“ – 14 862 eurus. Vis dėlto, pradėjus žymėti papildomas opcijas ar pasirinkus galingesnį variklį („Škoda Fabia“ atveju), automobilio kaina išauga iki net 22 536 eurų.
20 tūkst. eurų už kompaktišką hečbeką daugeliui atrodo kaip pernelyg didelė suma, todėl „Volkswagen“ planuoja pasiūlyti eilę skirtingų mažų elektromobilių, kurių kaina (be subsidijų) turėtų prasidėti nuo maždaug 25 tūkst. eurų. Kita vertus, sparčiai tobulėjančios technologijos ilgalaikėje perspektyvoje turėtų sumažinti mažų ir elektrinių automobilių kainą.
„Renault“ dar praėjusiais metais paskelbė, jog „Renault Zoe“ pakeisiantys „Renault 4“ ir „Renault 5“ kainuos maždaug 33 procentų mažiau. Tai reiškia, jog pradinė šių modelių kaina sieks maždaug 20-21 tūkst. eurų.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų