Le Manas – viena iš pačių svarbiausių motosporto Mekų. Labiausiai pagarsėjęs 24 valandų lenktynėmis šis Prancūzijos miestas savaitgalį priims ir „Moto Grand Prix“ čempionato karavaną. Le Mano trasa pirmą kartą pasaulio čempionato kalendoriuje pasirodė 1965 metais, ir nuo tada lenktynės čia vyksta kasmet. Nevyko tik trumpai praėjusio amžiaus pabaigoje, kai po kelių šiurpių avarijų buvo susirūpinta žiedo saugumu.
Vieni motociklininkai Le Maną mėgsta, kiti – nekenčia, bet abejingų ši trasa nepalieka. Tradiciškai laikytas „Yamaha“ tvirtove, pernai Le Mano žiedas pasidavė „Honda“ kerams. Šio gamintojo atstovai užėmė dvi pirmąsias vietas (Casey Stoneris ir Andrea Dovizioso), bet Japonijos koncerno dominavimas būtų buvęs dar ryškesnis, jei ne ragus trasoje surėmę Dani Pedrosa ir Marco Simoncelli.
Šiemet variklių darbines apimtis padidinus iki 1000 kubinių centimetrų, „Honda“ pranašumas nebėra toks ryškus. Pasaulio čempionas C. Stoneris iškovojo dvi pergales iš eilės, bet nuolat skundžiasi priekinio rato vibracija, dėl kurios jam užtirpsta rankos.
„Honda“ problemomis bandys pasinaudoti „Yamaha“ lenktynininkai – Jorge Lorenzo, A. Dovizioso ir Calas Crutchlow. Į Prancūziją su atsargiomis viltimis atvyksta ir Valentino Rossi. Kaip tik Le Mane legendinis italas vienintelį kartą lipo ant podiumo „Ducati“ komandoje...
Kitose klasėse taip pat verda įnirtingi mūšiai, nors jau pradeda ryškėti, kas bus sezono favoritai. „Moto 2“ klasėje kiekvienoje trasoje įspūdingai tarpusavyje kovoja Marcas Marquezas („Suter“) ir Polas Espargaro („Kalex“), o šiemet debiutavusios „Moto 3“ sosto siekia vokietis Sandro Cortese (KTM) ir ispanas Maverickas Vinalesas („FTR Honda“).
Visiems pretendentams į pergalę Prancūzijoje reikės atsakingai derinti savo motociklus. Trasa pasižymi staigiais posūkiais, todėl stabdžiai prieš posūkius ir akceleracija juos įveikus bus svarbiausia. O jei Le Mane dar purkš dažnokai pasitaikantis lietus, lenktynės bus itin intriguojančios ir nenuspėjamos.