• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Remdamasi FCA („Fiat Chrysler Automobiles“) penkių milijardų eurų investicine programa į Italijoje veikiančias gamyklas, „Maserati“ skelbia apie savo elektrifikavimo ir autonominių vairavimo technologijų inovacijų planus.
„Visi nauji „Maserati“ modeliai ir toliau bus gaminami Italijoje, juose bus naudojamos hibridinės ir pilnai elektrinės jėgainės, pasižyminčios dideliu efektyvumu. Visi „Maserati“ elektriniai modeliai derins tradiciškai labai vertinamą „Maserati“ vairavimo dinamiką kartu su naujos kartos elektromobilių technologijomis, siūlydami unikalius važiavimo režimus ir ypač greito įkrovimo galimybes“, – teigia „Maserati“ pardavimo vadovas Lietuvoje Kęstutis Vaitkevičius.

Remdamasi FCA („Fiat Chrysler Automobiles“) penkių milijardų eurų investicine programa į Italijoje veikiančias gamyklas, „Maserati“ skelbia apie savo elektrifikavimo ir autonominių vairavimo technologijų inovacijų planus.
„Visi nauji „Maserati“ modeliai ir toliau bus gaminami Italijoje, juose bus naudojamos hibridinės ir pilnai elektrinės jėgainės, pasižyminčios dideliu efektyvumu. Visi „Maserati“ elektriniai modeliai derins tradiciškai labai vertinamą „Maserati“ vairavimo dinamiką kartu su naujos kartos elektromobilių technologijomis, siūlydami unikalius važiavimo režimus ir ypač greito įkrovimo galimybes“, – teigia „Maserati“ pardavimo vadovas Lietuvoje Kęstutis Vaitkevičius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Maserati Quattroporte S Q4 (15)


Svarbus etapas „Maserati“ inovacijų kelyje yra autonominio vairavimo galimybių išplėtimas. Visi nauji „Maserati“, įskaitant ir atnaujintus dabar gamoje esančius modelius, pasiūlys platesnes autonominio vairavimo galimybes.
Pradedant nuo įprastesnių, kai kelionėse galima naudotis „Highway Assist“ ir kitomis vairavimą palengvinančiomis sistemomis, pereinant į aukštesnį autonominio vairavimo lygį, kai rankas bus galima laikyti atitrauktas nuo vairo didžiąją kelionės dalį.
Ir beveik pereinant prie visiško autonomiškumo lygio su galimybe pačiam automobiliui manevruoti ir išvažiuoti iš juostų arba sustabdyti transporto priemonę saugioje kelio dalyje, jei vairuotojas negali valdyti transporto priemonės.

REKLAMA

Maserati_3


Bendrovės kuriamų automobilių elektrifikavimas prasidės jau kitąmet, o Turine gaminamas „Maserati Ghibli“ bus pirmasis hibridinis gamintojo modelis.
Taip pat planuojama kitąmet pristatyti ir „Maserati“ visiškai elektrinį „Alfieri“ – sportinį automobilį, apjungiantį naujausias technologijas, tradicines „Maserati“ vertybes ir futuristinį dizainą. Jis bus gaminamas Modenos gamykloje, kur jau vyksta svarbūs gamybos linijų modernizavimo darbai.

REKLAMA
REKLAMA

maserati_alfieri_concept_3


Kupė pasižymės išskirtiniais techniniais duomenimis – jau patvirtinta, jog įsibėgėjimas iki 100 km/val. truks apie dvi sekundes, o didžiausias greitis bus didesnis nei 300 km/val.
Pasak bendrovės, elektrifikacija, žinoma, palies ir bendrovės populiariausius modelius „GranTurismo“ ir „GranCabrio“. Visiškai nauji „GranTurismo“ ir „GranCabrio“ bus gaminami Turino gamykloje, kur FCA investuoja 800 milijonų eurų. Ilgainiui visi „Maserati“ modeliai turės savo elektrifikuotas versijas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Maserati Gran Turismo


Modenoje jau prasidėjo naujojo dažų cecho, kuris išplės esamą gamyklą, statybos. Jis bus aprūpintas naujausiomis, mažai aplinkai kenkiančiomis technologijomis. Atidarius jį „Maserati“ klientai galės stebėti, kaip dažomi jų automobiliai. Šiuo metu „Maserati“ taip pat plėtojai visiškai naują automobilių individualizavimo programą, siekiantiems aukščiausio lygio išskirtinumo. Automobiliai pagal išskirtinius klientų norus taip pat bus individualizuojami Modenoje.
Į 2019-2021 m. FCA investicijų planą Italijai, paskelbtą lapkričio 29 d. Turine, įtraukta 13 visiškai naujų arba reikšmingai atnaujintų FCA modelių ir 12 elektrifikuotų esamų modelių, įskaitant ir „Maserati“ automobilius.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų