kęstutis vaitkevičius
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „kęstutis vaitkevičius“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „kęstutis vaitkevičius“.
Dizainas – automobilio ilgaamžiškumo garantas
„Negražūs lėktuvai neskrenda“, – yra pasakęs vienas garsus aviatorius, o kiek modifikuotą posakį galima priskirti ir automobiliams. Prastai atrodantys automobiliai neturi išliekamosios vertės ir nėra atsimenami praėjus pusšimčiui metų po jų gamybos, tačiau dizaino šedevrų istorija visai kita. Ne paslaptis, jog daugelis tų šedevrų gimė Italijoje.
„Dizainas yra svarbus kiekvienam automobiliui – nuo jo prasideda kliento pažintis su kiekvienu modeliu.
„Maserati“ skelbia elektrifikacijos planus
Remdamasi FCA („Fiat Chrysler Automobiles“) penkių milijardų eurų investicine programa į Italijoje veikiančias gamyklas, „Maserati“ skelbia apie savo elektrifikavimo ir autonominių vairavimo technologijų inovacijų planus.
„Visi nauji „Maserati“ modeliai ir toliau bus gaminami Italijoje, juose bus naudojamos hibridinės ir pilnai elektrinės jėgainės, pasižyminčios dideliu efektyvumu.
Kur „Maserati“ rizikavo ir kurie eksperimentai pasiteisino?
Prieš daugiau nei šimtą metų sukurta „Maserati“ įmonė nuo pat pirmųjų dienų garsėjo kaip novatorė. Penki jos įkūrėjai, broliai Maserati, iš savo tėvo paveldėtą pomėgį technikai, kruopštumą ir pastovų naujovių ieškojimą pavertė svarbiomis vertybėmis pačių įkurtoje įmonėje. Toks požiūris leido sukurti net kelis automobilių segmentus, fiksuoti pasaulio rekordus ir didžiuotis aukštais pasiekimais automobilių sporte.
„Ferrari“ ir „Maserati“ – kaip aršūs konkurentai tapo draugais?
Italija dominavo automobilių sporte didžiąją dalį praėjusio amžiaus: pirmoje jo pusėje daugumą lenktynių laimėdavo „Alfa Romeo“ bei „Maserati“ vairavę sportininkai, o vėliau prie dviejų lyderių prisijungė ir „Ferrari“. Lenktyninė dvasia yra užšifruota šių gamintojų genuose, tačiau iš aršių konkurentų jie palyginti neseniai tapo artimais bičiuliais: „Ferrari“ ir „Maserati“ praėjusio amžiaus pabaigoje atsidūrė vienose rankose ir dalinai veikė kaip viena įmonė.
„Maserati“ pasaulio įdomybės: kodėl vieni automobiliai nuvertėja, o kitų kainos sparčiai kyla?
Automobilis paprastai yra suvokiamas kaip investicija į asmeninį bei šeimos komfortą, saviraišką, malonumą, tačiau su finansine grąža siejamas retai. O be reikalo. Kai kurie automobiliai pirkėjui teikia didžiulį malonumą ir tampa investiciniu objektu, kurio vertė kyla kiekvienais metais. Ir tai nebūtinai turi būti kolekciniai, pusšimčio metų amžiaus modeliai.
„99 procentai gatvėje matomų automobilių po dešimtmečio kainuos gerokai mažiau nei šiandien arba bus išvis nenaudojami.
Dėl taršos skandalo iš pareigų traukiasi „Kėdainių vandenų“ vadovas
„Kėdainių vandenų“ valymo įrenginiams nepajėgiant tinkamai išvalyti į Nevėžį patenkančių nuotekų bei valdyti susidariusios situacijos, traukiasi įmonės vadovas. Nelaukdamas, kol bus atleistas, Kęstutis Vaitkevičius pats pasiprašė atleidžiamas – ši savaitė darbe jam paskutinė. Dėl Nevėžio upės taršos Kėdainių rajono savivaldybė neseniai paskelbė savivaldybės lygio ekstremaliąją situaciją, nors grėsmingi pranešimai apie problemą pasirodė dar rugpjūtį.
Kėdainiuose paskelbta ekstremali situacija
Kėdainiuose paskelbta ekstremali situacija dėl į Nevėžį bėgančių ir iki šiol vis dar nesuvaldomų teršalų. Upės užterštumas organinėmis medžiagomis padidėjęs net 3 kartus. Ekstremalią situaciją nuspręsta paskelbti tik penktadienį, nors Nevėžis teršiamas nuo rugpjūčio 28 dienos.
Kėdainių savivaldybei priklausanti įmonė teršia Nevėžį: valdžia skėsčioja rankomis
Kėdainiuose tik šią savaitę pradėtas nagrinėti precedento neturintis įvykis. Dvi savaites į Nevėžio upę iš bendrovės „Kėdainių vandenys“ valymo įrenginių bėgo dideli kiekiai užterštų ir neišvalytų nuotekų. Šis skandalas viešumon iškilo tik dėka pilietiškų kraštiečių, kurie, pastebėję bėgančias nevalytas nuotekas tiesiai į Nevėžio upę, nufilmavo ir užfiksuotą vaizdo medžiagą paviešino socialinėje erdvėje.
Gyventojai įsiutę: vieni susimokėjo patys, už kitus sumokėjo iš biudžeto
Ar valstybė biudžeto lėšomis turėtų finansuoti kai kurių gyventojų namų ūkių prijungimą prie centralizuotų nuotėkų šalinimo sistemų? Ar toks veiksmas ateityje skatintų gyventojus pačius jungtis prie centralizuotų sistemų, ar tai netaptų paskata nieko nedarant laukti valdžios malonės? Kai kam vamzdžius iki namų atves biudžeto lėšomis Aplinkos ministerija ketina skirti rajonui 100 tūkst. eurų privačių namų prisijungimui prie centralizuotų nuotekų šalinimo tinklų.