• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prabangūs ir greiti visureigiai tampa daugelio svajonių automobiliu. Kad ir kaip sunku būtų tuo patikėti, tačiau sparčiai auganti įvairaus dydžio „visureigių“ paklausa gamintojus priverčia sukurti modelius apie kurių egzistavimą jie net negalvojo prieš 10 ar 15 metų. 
„Maserati“ kaip ir daugelis kitų žinomų automobilių kūrėjų turėjo nuryti karčią piliulę ir visuomenei pasiūlyti savo „visureigio“ interpretaciją – „Maserati Levante“. Iki šiol šis modelis buvo komplektuojamas su 6 cilindrų dyzelinu arba benzinu varomais motorais – nieko ypatingo, ypač jeigu esate didžiulis „Maserati“ gerbėjas.

Prabangūs ir greiti visureigiai tampa daugelio svajonių automobiliu. Kad ir kaip sunku būtų tuo patikėti, tačiau sparčiai auganti įvairaus dydžio „visureigių“ paklausa gamintojus priverčia sukurti modelius apie kurių egzistavimą jie net negalvojo prieš 10 ar 15 metų. 
„Maserati“ kaip ir daugelis kitų žinomų automobilių kūrėjų turėjo nuryti karčią piliulę ir visuomenei pasiūlyti savo „visureigio“ interpretaciją – „Maserati Levante“. Iki šiol šis modelis buvo komplektuojamas su 6 cilindrų dyzelinu arba benzinu varomais motorais – nieko ypatingo, ypač jeigu esate didžiulis „Maserati“ gerbėjas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Maserati Levante Trofeo (22)


Itališkų automobilių gamintojas norėdamas neatsisakyti savo ilgamečių tradicijų, į vieną populiariausių „Maserati“ modelių sumontavo V formos, 8 cilindrų benzininį variklį. Ir ne bet kokį, o „Ferrari“ specialistų sukurtą ir „Maserati“ inžinierių patobulintą variklį.
Tai 3,8 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų, dvi turbinas turintis jėgos agregatas, kuris „Levante Trofeo“ modelyje išvysto net 590 arklio galių ir 730 Nm sukimo momentą! Suporuotas su 8 laipsnių automatine pavarų dėže ir keturių varančiųjų ratų pavara, štai šis „storulis“ iš Italijos iki 100 km/val. įsibėgės vos per 3,9 sekundės ir pasieks 300 km/val. maksimalų greitį.

REKLAMA

Maserati Levante Trofeo (19)


„Levante“ kūrę inžinieriai žinojo, kad visureigio pakaba gali susitvarkyti su kur kas didesne galia ir dabar tai įrodo pačiu geriausiu būdu – sukurdami vieną greičiausių SUV pasaulyje. Išskirtinė prabanga ir stilius čia dera su didžiule variklio generuojama sprogstamąja jėga, erdvų visureigį nukeliančia į greičiausių automobilių pasaulyje kompaniją“ – sako „Maserati“ prekės ženklą Lietuvoje atstovaujančios „Modus Group“ Automobilių verslo pardavimų direktorius Aurimas Tamašauskas.
Kuriant „Trofeo“ modifikaciją automobilio išorė buvo patobulinta labai nežymiai: smulkios detalės ant priekinio, galinio buferių bei oro paėmimo angų skirtos tam, kad dar labiau išryškintų sportišką SUV charakterį. Visureigio siluete spindi net 22 colių skersmens „Orione“ ratlankiai, kuriuos galima pasirinkti matinės arba blizgios spalvų. Tai – didžiausi kada ant „Maserati“ automobilio montuoti ratlankiai.

REKLAMA
REKLAMA

Maserati Levante Trofeo (13)


„Levante Trofeo“ įdiegti „Full Matrix LED“ žibintai, išmetimo sistemos antgaliai nudažyti tamsiai, priekinės radiatoriaus aušinimo grotelės – juodos, durų rankenėlės – kėbulo spalvos, o stabdžių apkabas galima rinktis iš raudonos, mėlynos, juodos, sidabrinės bei geltonos.
Standartinėje „Levante“ komplektacijoje taip pat yra 1280 vatų galios, 17 garsiakalbių „Bowers & Wilkins“ erdvinio garso sistema, užtikrinanti aukščiausią automobilyje įmanomą garso kokybę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Maserati Levante Trofeo (10)


Stulbinanti galia – ne vienintelis „Levante Trofeo“ išskirtinumas. Visureigio svorio balansas beveik idealus – 51:49, o žemas svorio centras su moderniais pakabos sprendimais bei 22 colių skersmens aliuminio ratlankiais užtikrina puikias valdymo savybes bei stabilumą važiuojant bet kokiu greičiu.
Siekiant pabrėžti atletišką „Maserati“ SUV charakterį, prie kituose „Levante“ modeliuose esančių „Normal“, I.C.E., „Sport“ ir „Off Road“ važiavimo režimų naujajame „Trofeo“ pridėtas „Corsa“. Jis variklio reakciją padaro staigesne, atveria specialius vožtuvus išmetimo sistemoje, pagreitina pavarų perjungimą, sužemina pakabą, padaro ją sportiškesne, bei optimizuoja „Q4 Intelligent All-Wheel Drive“ darbą.
„Corsa“ režime yra ir staigaus pajudėjimo iš vietos „Launch Control“ funkcija. Pirmą kartą „Levante“ panaudota „Maserati Integrated Vehicle Control“ (IVC) sistema, padedanti pajausti išskirtinius „Maserati“ vairavimo potyrius bei užtikrinanti automobilio stabilumą vietoje „vairuotojo klaidų taisymo“, kaip tai daro elektroninė stabilumo sistema (ESP).

GALERIJA


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų