Itališkų automobilių gamintojas norėdamas neatsisakyti savo ilgamečių tradicijų, į vieną populiariausių „Maserati“ modelių sumontavo V formos, 8 cilindrų benzininį variklį. Ir ne bet kokį, o „Ferrari“ specialistų sukurtą ir „Maserati“ inžinierių patobulintą variklį.
Tai 3,8 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų, dvi turbinas turintis jėgos agregatas, kuris „Levante Trofeo“ modelyje išvysto net 590 arklio galių ir 730 Nm sukimo momentą! Suporuotas su 8 laipsnių automatine pavarų dėže ir keturių varančiųjų ratų pavara, štai šis „storulis“ iš Italijos iki 100 km/val. įsibėgės vos per 3,9 sekundės ir pasieks 300 km/val. maksimalų greitį.
„Levante“ kūrę inžinieriai žinojo, kad visureigio pakaba gali susitvarkyti su kur kas didesne galia ir dabar tai įrodo pačiu geriausiu būdu – sukurdami vieną greičiausių SUV pasaulyje. Išskirtinė prabanga ir stilius čia dera su didžiule variklio generuojama sprogstamąja jėga, erdvų visureigį nukeliančia į greičiausių automobilių pasaulyje kompaniją“ – sako „Maserati“ prekės ženklą Lietuvoje atstovaujančios „Modus Group“ Automobilių verslo pardavimų direktorius Aurimas Tamašauskas.
Kuriant „Trofeo“ modifikaciją automobilio išorė buvo patobulinta labai nežymiai: smulkios detalės ant priekinio, galinio buferių bei oro paėmimo angų skirtos tam, kad dar labiau išryškintų sportišką SUV charakterį. Visureigio siluete spindi net 22 colių skersmens „Orione“ ratlankiai, kuriuos galima pasirinkti matinės arba blizgios spalvų. Tai – didžiausi kada ant „Maserati“ automobilio montuoti ratlankiai.
„Levante Trofeo“ įdiegti „Full Matrix LED“ žibintai, išmetimo sistemos antgaliai nudažyti tamsiai, priekinės radiatoriaus aušinimo grotelės – juodos, durų rankenėlės – kėbulo spalvos, o stabdžių apkabas galima rinktis iš raudonos, mėlynos, juodos, sidabrinės bei geltonos.
Standartinėje „Levante“ komplektacijoje taip pat yra 1280 vatų galios, 17 garsiakalbių „Bowers & Wilkins“ erdvinio garso sistema, užtikrinanti aukščiausią automobilyje įmanomą garso kokybę.
Stulbinanti galia – ne vienintelis „Levante Trofeo“ išskirtinumas. Visureigio svorio balansas beveik idealus – 51:49, o žemas svorio centras su moderniais pakabos sprendimais bei 22 colių skersmens aliuminio ratlankiais užtikrina puikias valdymo savybes bei stabilumą važiuojant bet kokiu greičiu.
Siekiant pabrėžti atletišką „Maserati“ SUV charakterį, prie kituose „Levante“ modeliuose esančių „Normal“, I.C.E., „Sport“ ir „Off Road“ važiavimo režimų naujajame „Trofeo“ pridėtas „Corsa“. Jis variklio reakciją padaro staigesne, atveria specialius vožtuvus išmetimo sistemoje, pagreitina pavarų perjungimą, sužemina pakabą, padaro ją sportiškesne, bei optimizuoja „Q4 Intelligent All-Wheel Drive“ darbą.
„Corsa“ režime yra ir staigaus pajudėjimo iš vietos „Launch Control“ funkcija. Pirmą kartą „Levante“ panaudota „Maserati Integrated Vehicle Control“ (IVC) sistema, padedanti pajausti išskirtinius „Maserati“ vairavimo potyrius bei užtikrinanti automobilio stabilumą vietoje „vairuotojo klaidų taisymo“, kaip tai daro elektroninė stabilumo sistema (ESP).