Maserati Levante
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „Maserati Levante“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „Maserati Levante“.
Mikrohibridinę sistemą turintis „Maserati Levante“ – pakeliui į Lietuvą
„Maserati“ istorija prasideda nuo to, kai gamintojas nusprendė lenktynių trasoms skirtus variklius montuoti į vienus prabangiausių to meto automobilių. Praėjo daugiau nei šimtmetis, gerokai ištobulėjo technologijos, o „Maserati“ automobilių kuriamos emocijos išlieka tokios pačios. Tik šiandien jos draugiškesnės aplinkai.
Naujausias „Maserati“ hibridinis automobilis – gerokai atnaujintas SUV „Levante“. Jame sumontuotas 4 cilindrų 2 litrų variklis su 48 voltų hibridine sistema.
Naujasis „Maserati Levante Hybrid“ – greitesnis nei dyzelinis ir unikalus pagal savo specifikacijas
Sakoma – žaibas dukart į tą pačią vietą netrenkia. Tačiau tai tik posakis, nes pernai pristatę elektrifikuotą „Ghibli Hybrid“, „Maserati“ skuba pristatyti naują hibridinį gamos narį – „Levante Hybrid“.
„Maserati“ savo istoriją pradėjo tada, kai į prabangius automobilius įmontavo lenktynių trasose užgrūdintus variklius. Per šimtmetį technologijos neatpažįstamai pakeitė automobilių pramonę ir šiandien vairavimo džiaugsmą kuriame tvariai.
Atnaujintas „Maserati Levante“: Kuo jis ypatingas?
„Maserati“ tradicija savo modeliams suteikti vėjų vardus egzistuoja nuo 1963-ųjų. Pirmasis buvo „Mistral“, vėliau „Bora“ ir „Khamsin“. Dabar tai „Levante“ – Viduržemio jūroje vyraujantis vėjas, puikiai tinkantis šiuo vardu pavadintam sportiškam ir prabangiam „Maserati“ visureigiui, kuris visai neseniai įgavo reikšmingų patobulinimų.
„Džiaugiamės savo gamoje turėdami atnaujintą „Maserati Levante“ modelį.
Atnaujinti „Maserati Levante“ ir „Ghibli“ atkeliavo į Lietuvą
Šiemet modernizuoti ir stilistiškai atnaujinti „Maserati Levante“ ir „Ghibli“ modeliai atvyko į Lietuvą, kur su jais galima susipažinti iš arčiau. Atnaujinti automobiliai siūlo daugiau technologijų ir išraiškingesnę išvaizdą, kuri dar labiau pabrėžia sportišką ir prabangią „Levante“ bei „Ghibli“ prigimtį.
„Maserati“ paskelbė detalizuotą markės atgaivinimo planą
Neseniai pademonstruotas „
Maserati MC20“ superautomobilis padės tvirtą pagrindą po kojomis, kuris yra be galo svarbus markei, kuriai suteikiamas ypatingai svarbus vaidmuo.
Absoliučiai naujo „Maserati MC20“ modelio pristatyme kalbėjęs bendrovės vadovas, Davide Grasso, prižadėjo, jog trejų metų laikotarpyje išvysime net trylika naujų modelių, iš kurių net septyni pasirodys 2022-aisiais.
„Novitec“ privertė „Maserati Levante“ apsilankyti sporto salėje
„Daugiau galios!“ – tokį reikalavimą, greičiausiai, galima išgirsti „Novitec“ dirbtuvėse. Juk kiekvieną dieną „
Novitec“ pluša prie skirtingų sportiškų, greitų, galingų mašinų, kurios nuo pat pirmos akimirkos labai gerai atlieka vieną funkciją – prispaudžia vairuotojo ir keleivį prie sėdynės.
Lietuvoje – ribotos laidos „Maserati Levante“
Visus 105 gyvavimo metus „Maserati“ gamina išskirtinius, sportiškus ir prabanga alsuojančius automobilius, skirtus tikriems automobilių gurmanams. Drauge su mados namų „Ermenegildo Zegna“ meistrais gamintojui pavyko sukurti tokią „Levante Zegna“ versiją, greta kurios kiti net šešiaženkles sumas kainuojantys visureigiai iš tiesų atrodo kukliai. Vienas egzempliorius iš ribotos 50 vienetų serijos neseniai atkeliavo į Lietuvoje veikiančią oficialią „Maserati“ atstovybę.
Kieno sportinius genus paveldėjo dabartiniai „Maserati“ kupė ir visureigiai?
Kodėl automobilių gamintojai varžosi lenktynėse, išleidžia daugybę milijonų sportinių bolidų tobulinimui, jeigu iš pačių sporto renginių gaunama finansinė grąža nėra didelė? Daugeliui gamintojų automobilių sportas – ne tik galimybė parodyti savo sugebėjimus, bet ir bandymų trasa, kurioje testuojami įvairūs techniniai sprendimai. Nemaža jų dalis po daugybės bandymų valandų ekstremaliausiomis sąlygomis atkeliauja į serijinės gamybos automobilius.
„Maserati“ – ant didelių pokyčių slenksčio
Pastaraisiais metais pasaulį išvydo daugybė koncepcinių „Maserati“ modelių bei trys nauji serijiniai: naujos kartos „Quattroporte“, visiškai naujas „Ghibli“ sedanas bei pirmasis gamintojo SUV „Levante“. Tai – tik pradžia, o didieji pokyčiai prasidės jau rudenį ir bus matomi artimiausiais metais.
„Maserati“ devizas yra kurti prabangius, dideliu našumu, galia ir išskirtiniu garsu pasižyminčius automobilius, kurių dizainas būtų itališkas ir atpažįstamas visame pasaulyje.
„Maserati“ sieks sugrįžti į sėkmingo gamintojo kelią
Banguojantys ir nepastovūs „Maserati“ markės pardavimai tapo tikru galvos skausmu naujam „Fiat-Chrysler“ koncerno vadovui Mike'ui Manley.
Staigūs pasikeitimai koncerno vadovybėje leido susipažinti su problemomis, kurios kamuoja praktiškai visus „Fiat-Chrysler“ portfelyje esančius gamintojus. Puikus to pavyzdys – „Maserati“.
„Maserati“ pajamos šių metų trečiame ketvirtyje sumažėjo net 87 procentais, iki 15 milijonų eurų.
REKLAMA
REKLAMA
„Maserati“ į vienintelį markės visureigį įgrūdo „Ferrari“ V8
Prabangūs ir greiti visureigiai tampa daugelio svajonių automobiliu. Kad ir kaip sunku būtų tuo patikėti, tačiau sparčiai auganti įvairaus dydžio „visureigių“ paklausa gamintojus priverčia sukurti modelius apie kurių egzistavimą jie net negalvojo prieš 10 ar 15 metų.
Automanų gatvė : Klaipėdoje pastebėtas „Maserati Levante“
„Maserati“ kompanijos planas kelis kartus padidinti parduotų automobilių skaičių per vienerius metus po truputėlį įgauna pagreitį. Praėjusiais metais pasirodęs pirmasis „Maserati“ visureigis vis dažniau sutinkamas ir Lietuvos keliuose.
Vieną iš keletos dešimčių egzempliorių, kurie važinėja Lietuvos keliais, buvo pastebėtas Klaipėdoje. Mūsų skaitytojas Tomas, nepraleido progos jį įamžinti ir išskirtinės išvaizdos automobilio nuotraukomis pasidalinti su mumis.