Kaip žinote, pirmuoju „
Maserati“ naujos eros simboliu tapo „MC20“ superautomobilis, kuris bus siūlomas ne tik su naujutėliu 6 cilindrų benzininiu varikliu, bet ir su elektrine pavara. Vis dėlto, kol „MC20“ padės formuoti „Maserati“ markės įvaizdį visame pasaulyje, tai nėra tas modelis, kuris privers kompaniją dirbti pelningai.
„Maserati“ labai daug vilčių deda į „
BMW X3“ ir „
Mercedes-Benz GLC“ konkurentą. Tai bus mažesnis ir kompaktiškesnis SUV, kurio pasirodymas prekyboje numatomas kitų metų pabaigoje. „Maserati“ pažvelgusi į „
Porsche Macan“ sėkmę, neabejotinai nori tai pakartoti.
Prie sportiško ir kompaktiško SUV tais pačiais metais prisijungs naujos kartos „Maserati Gran Tursimo“ ir „Gran Cabrio“ modeliai. Aukštesnės klasės, prabangūs ir ištaigingi modeliai bus siūlomi su dviejų tipų jėgainėmis: vidaus degimo varikliu ir elektros pavara. Tokiu būdu „Maserati“ nori užtikrinti, jog konkretus modelis galėtų įtikti įvairiausioms entuziastų grupėms.
2023-aisiais turėtume sulaukti dar dviejų naujų modelių: naujos kartos „Quattroporte“ bei naujos kartos „Levante“. Kaip ir prieš tai pasirodė modeliai, taip ir jie bus siūlomi su dviejų tipų jėgainėmis, kurios patenkintų skirtingų poreikių turintiems vairuotojams.
Sprendžiant iš bendrovės paviešinto plano, pigiausio modelio vaidmenį turinčiam „Maserati Ghibli“ nebelieka laisvos vietos. Šį modelį pakeis naujos kartos „Quattroporte“, kuris turėtų sekti „Porsche Panamera“ keliu ir užims tarpinę poziciją tarp dabar gaminamų „Ghibli“ ir „Quattroporte“ modelių.