Naujasis „Maserati“ modelis bus komplektuojamas su dyzeliniu arba benzininiu varikliais. Keturi pirmieji „Levante“ klientai Lietuvoje užsisakė automobilį, kuris turės 3.0 litrų, 6 cilindrų „VM Motori“ gamybos, tačiau „Maserati“ reikmėms pritaikytus dyzelinius variklius, sugebančius išvystyti 275 arklio galias ir 600 Nm sukimo momentą. Su šiu agregatu automobilis iki 100 km/val. įsibėgės per 6,9 sekundės.
Tuo tarpu benzininių variklių gamoje yra 3.0 litrų, 6 cilindrų benzininiu varikliu, kuris išvysto 430 arklio galių ir 580 Nm sukimo momentą. „Ferrari“ genų turintis motoras padeda šiam visureigiui iki 100 km/val. įsibėgėti per 5.2 sekundės ir pasiekti 264 km/val. maksimalų greitį.
Nepriklausomai nuo variklio, kiekvienas „Levante“ modelis bus komplektuojamas su keturių varančiųjų ratų pavara ir „ZF“ 8 laipsnių automatine pavarų dėže. Be to, standartinėje modelio įrangoje bus kėbulo prošvaisą gebanti keisti pakaba, riboto praslydimo diferencialas ir penki važiavimo režimai iš kurių net du bus skirti bekelės mėgėjams.
Lietuvoje „Maserati Levante“ kaina prasideda nuo 71 tūkst. eurų.
Akimirkos iš „Maserati Levante“ pristatymo
Norite papildyti
„Automanų gatvės“ rubriką? Susisiekite
el.paštu arba parašykite žinutę „
Facebook“ socialiniame tinkle.