„Lietuvos geležinkelių“ infrastruktūros tinklą valdanti įmonė „LTG Infra“ ir įmonės pasirašė sutartis, pranešė įmonė.
„Didesni civilinio ir karinio pobūdžio krovinių pakrovimo bei iškrovimo pajėgumai Kauno Palemono geležinkelio stotyje prisidės ne tik užtikrinant karinio mobilumo krovos poreikius, tačiau kartu sudarys galimybę aikštelę pritaikyti birių krovinių krovai 1435 mm vėžėje ir sukurs papildomą naudą šalies verslui“, – pranešime teigė laikinoji „LTG Infra“ vadovė Rūta Jakubauskienė.
25 tūkst. kv. metrų krovos aikštelės Palemone už 969 tūkst. eurų iki 2024 metų ketvirtojo ketvirčio suprojektuos „SRP projektas“, o apie 3 kilometrų ilgio 1435 mm vėžės geležinkelį – už 869 tūkst. eurų – „Kelprojektas“.
R. Jakubauskienės teigimu, Kaunas šiuo metu yra tolimiausias (šiauriausias) Lietuvos taškas, prijungtas prie europinės vėžės geležinkelio. Šiaurės jūros–Baltijos koridoriumi gabenami kroviniai apima ir NATO šalių karinius, gyvybiškai svarbius krovinius bendram Aljanso pajėgų saugumui ir mokymams.
Projektus numatoma įgyvendinti Europos Sąjungos ir valstybės biudžeto lėšomis.