„Fiat“ ir „Nissan“ ne juokais apsižodžiavo praktiškai dėl nieko. Apsikeitimų replikomis priežastis – grožis. Tai sritis, dėl kurios kibti į atlapus tikrai beprasmiška. Ne veltui liaudies išmintis skelbia, kad dėl grožio nesiginčijama.
Viskas prasidėjo nuo to, kad dar Los-Andželo parodoje pristatant „Fiat 500e“ italų kompanijos marketingo skyriaus vadovas Olivier François retoriškai paklausė, „kodėl visi elektromobiliai turi būti bjaurūs?“
Kalbėdamas apie japonų elektromobilį „Nissan Leaf“ italų kompanijos atstovas išsireiškė, „bjaurumas, panašu, yra vienas iš pavojingiausių aplinkos teršimo būdų.“
Tačiau „Nissan“ žodžio kišenėje ilgai neieškojo – įžūliems italams atsikirto japonų kompanijos marketingo vadovas Simon Sproule. Jis pareiškė, „kad ir „Fiat“ ne kartą pasižymėjo kaip diskutuotino dizaino automobilių kūrėjas. Pvz., tokius italų kūrinius kaip „Fiat Doblo“ irgi galima vadinti vizualinės taršos pavyzdžiais“.
Pasak „Nissan“ marketingo vadovo, „Nissan Leaf“ yra pilnavertis automobilis. „Nissan“ labai daug investavo į elektromobilių technologijas. Tuo tarpu italai savo stileivą „Fiat 500“ elektrifikavo vien tam, kad galėtų „įsipaišyti“ į griežtų JAV Kalifornijos valstijos ekologinių reikalavimų normas. Japonams užkliuvo ir tai, kad „Fiat“ savo „500e“ pardavinės tik Amerikoje, kadangi šis automobilis kompanijai yra nepaprastai nuostolingas – kiekvienas parduotas „500e” italams atneš ne pelną, o 10 tūkst. dolerių nuostolį.