(nuotr. Puikus kadras)
ASTON MARTIN VANQUISH
Tai nėra pats naujausias „Aston Martin“ modelis, tačiau puikiai reprezentuoja šios markės vertybes: milžinišką galią, eleganciją, aukštą komforto lygį ir garso takelį, kuriam būtų labai sunku atsispirti.
Šiuo metu „Aston Martin“ šį modelį komplektuoja tik su 580 arklio galių išvystančiu V12 motoru.
AUDI R8
„Audi“ sportiškų modelių flagmanas ir „Lamborghini Huracan“ santūresnis brolis, kuris nėra linkęs dramatizuoti kiekvieno akceleratoriaus paspaudimo. 10 cilindrų benzininį variklį turintis automobilis kainuoja nuo 166 000 eurų. Užsisakius „R10 Plus“ versiją – kaina išauga iki 194 000 eurų. Tačiau už šį „menką“ kainos ūgtelėjimą gaunate ir pajėgesnį automobilį. V10 motoro galia padidėja nuo 540 iki 610 AG.
AUDI RS3
Kompaktiškas, greitas, turintis variklį, sugebantį skleisti pačias nuostabiausias melodijas. Deja, kaip ir visi „Audi RS“ šeimos nariai, taip ir „RS3“ nėra pigus automobilis. „RS3“ hečbekas su 2,5 litro darbinio tūrio, 400 arklio galių ir 480 Nm sukimo momentą išvystančiu jėgos agregatu kainuoja nuo 54 000 eurų.
AUDI RS5
Dar vienas „Audi RS“ atstovas su kupė kėbulo tipu. Naujutėlį variklį gavęs „RS5“ kupė potencialius pirkėjus stengiasi pavergti 450 arklio galių ir 600 Nm sukimo momentą išvystančiu 6 cilindrų širdimi bei „Quattro“ – keturių varančiųjų ratų pavara. Ir visa tai bus Jūsų už 80 000 eurų.
BENTLEY BENTAYGA
Kaip bebūtų keista, tačiau šių „Bentley“ visureigių mūsų šalyje praėjusiais metais buvo užregistruota daugiau negu „Audi RS5“, „Audi RS3“ ir „Audi R8“ kartu sudėjus. Nepaisant giminystės ryšių su „Audi“ ir kitais „VAG“ koncerno nariais – tai išskirtinis ir įdomus automobilis.
BENTLEY CONTINENTAL GT
Šių metų pavasarį Lietuvą pasieks naujos kartos „Continental GT“ kupė, kuris neturės nieko bendra su štai šiuo – 2017 metais Lietuvą pasiekusiu egzemplioriumi.
ALPINA B7
Tai yra vienas iš tų automobilių, kurio vertė artimiausioje ateityje augs. Pagal individualų užsakymą pagamintas sedanas nėra tik puošni 7 serijos „BMW“ versija – tai 608 arklio galias ir 800 Nm sukimo momentą išvystančią jėgainę turintis prabangus sedanas, kuris be didelio streso iki 100 km/val. įsibėgės per 3,7 sekundės ir pasieks 330 km/val. greitį.
(nuotr. AI MEDIA)
BMW M2
Galiniai varomieji ratai, mechaninė pavarų dėže, kompaktiški kėbulo išmatavimai – priešais Jus turime 21 amžiaus „E30 M3“ analogą su 370 arklio galių išvystančiu motoru, leidžiančiu automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti 4,5 sekundės.
2017 metais tai buvo populiariausias „BMW M“ šeimos modelis Lietuvoje.
(nuotr. bk.carphotography)
FERRARI GTC4 LUSSO
Oficialios „Ferrari“ atstovybės Lietuvoje neturime, tačiau tai netrukdo itališkos markės gerbėjams surasti būdų kaip į savo garažą pastatyti naujausius „Ferrari“ modelius. Šiemet Lietuvos automobilių parką papildė ne vienas „Ferrari“ modelis, tačiau „GTC4 Lusso“ buvo vienintelis, kuris buvo absoliučiai naujas.
LAMBORGHINI HURACAN
„Lamborghini“ praėjusiais metais sugebėjo parduoti rekordišką kiekį naujų automobilių visame pasaulyje. Džiugu, jog bent vienas iš 3815 pagamintų modelių atsidūrė Lietuvoje.
LEXUS LC
Vienas įspūdingiausių „Lexus“ modelių per pastarąjį dešimtmetį labai greitai surado pirmąjį pirkėją, kuris nusprendė, jog „LC“ yra būtent tas automobilis, galintis patenkinti jo lūkesčius. Šiuo metu „LC“ gali būti komplektuojamas su hibridine jėgaine arba su fantastiškai skambančiu V8 atmosferiniu motoru. Šio išskirtinio kupė kaina prasideda nuo 105 000 eurų.
LOTUS EXIGE
„Lotus“ markės automobilių Lietuvoje nėra itin daug. Norint juos suskaičiuoti mums greičiausiai užtektų abiejų rankų pirštų. Vis dėlto, panašu, jog Lietuvoje turime automaną, kuris iš gausybės galimų pasirinkimų į savo garažą atsivežė „Lotus Exige“ – lengvą, tiksliai valdomą, greitą kompaktišką britišką kupė.
MASERATI
Prisimenate kaip „Porsche“ entuziastai bandė perpjauti visiems gerkles po to, kai vokiečiai paskelbė pradėsiantys gaminti „Cayenne“ visureigį? Mums šis sprendimas taip pat nelabai patiko, tačiau būtent šis modelis leido sportiškų automobilių gamintojui sukurti aibę kitų įdomių mašinų, todėl nenuostabu, jog „Maserati“ sprendimas sukurti „Lenvate“ visureigį pradeda atsipirkti.
Lietuvoje itališkos markės atstovai pardavė kelis „Ghibli“ ir „Quattroporte“ vienetus, tačiau „Levante“ buvo jų bestseleris.
MERCEDES BENZ AMG GT-R
Jeigu reikėtų sudaryti labiausiai kvapą gniaužiančių ratuočių sąrašą, kurie Lietuvą pasiekė praėjusiais metais, štai šis „AMG GT-R“ tikrai patektų į TOP 3.
Nuo 165 000 eurų kainuojantis monstras iš gamyklos išrieda turėdamas 4 litrų, 8 cilindrų benzininį variklį su dvejomis turbinomis. Ši itin pajėgi širdis sugeba išvystyti 585 arklio galias ir 700 Nm sukimo momentą. Tačiau tai tik maža „AMG GT-R“ gėrybių dalis.
PORSCHE
„Porsche“ automobilių atstovams Lietuvoje 2017 metai buvo pakankamai sėkmingi. Iš šios atstovybės išriedėjo gausus būrys „Cayenne“ ir „Macan“ modelių skaičius, tačiau paskui juos išvažiavo nemažas būrys skirtingų „911“ modelio modifikacijų. „Turbo“, „Turbo S“, keletas „GT3 RS“ ir 1 iš 500 pasaulyje egzistuojančių – „
911 Turbo S Exclusive Series“.