Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
2014 metų gegužę, japoniškų automobilių gamintoja „Honda“, į daugelio automanų mėgstamą lenktynių trasą - Niurburgringą, atsivežė „Civic Type R“ prototipą. Naujos kartos modelį, kurio kūrėjai turėjo tik vieną tikslą - sukurti patį geriausią sportišką hečbeką pasaulyje.
Ar „Honda“ kompanijai pavyko sukurti geriausią pasaulyje sportišką hečbeką? Tegu tai nusprendžia automanų pasaulis, tačiau nereikėtų užmiršti vieno fakto. 2014 metų pavasarį „Honda Civic Type R“ tapo greičiausiu priekiniais ratais varomu automobiliu, kuris kada nors buvo apsilankęs Niurburgringe. Tuomet automobilis šią trasą sugebėjo įveikti per 7 minutes ir 50,63 sek.
„Honda“ automobilio užfiksuotą laiką bandė pagerinti „Seat“ su „Leon Cupra“, ilgametė Niurburgringo karalienė „Renault“, konkurentus sumindyti pažadėjo tuomet, kai kitąmet bus pristatytas naujos kartos „Megane RS“.
„VAG“ koncerno šeimos galva - „Volkswagen“, netikėtai pristatė ribotos laidos „Golf GTI“ modelio versija : „Golf GTI Clubsport“ ir „Golf GTI Clubsport S“. Truputėlį lengvesni, truputėlį standesnę pakabą, galingesnį variklį turinčios modelių versijos, kurios neseniai buvo apdovanotos labai garbingu medaliu.
„Golf GTI Clubsport S“ - viena brangiausių ir greičiausių „Golf“ modelio modifikacijų tapo pačiu greičiausiu priekiniais ratais varomu automobiliu, o tiksliau - vokiškas hečbekas pagerino „Civic Type R“ užfiksuotą laiką.
2,0 litrų, 310 arklio galių išvystantį motorą turintis „Golf“, Vokietijoje esančią trasą sugebėjo įveikti per 7 minutes ir 49,21 sek. Tai buvo pirmojo bandymo rezultatas.
Praėjus keliems mėnesiams, „Volkswagen“ dar kartą sugrįžo į Niurburgringą. Antrojo bandymo metu „Golf GTI Clubsport S“ šią trasą įveikė per 7 minutes ir 47,19 sek.
2014 metų gegužę, japoniškų automobilių gamintoja „Honda“, į daugelio automanų mėgstamą lenktynių trasą - Niurburgringą, atsivežė „Civic Type R“ prototipą. Naujos kartos modelį, kurio kūrėjai turėjo tik vieną tikslą - sukurti patį geriausią sportišką hečbeką pasaulyje.
Ar „Honda“ kompanijai pavyko sukurti geriausią pasaulyje sportišką hečbeką? Tegu tai nusprendžia automanų pasaulis, tačiau nereikėtų užmiršti vieno fakto. 2014 metų pavasarį „Honda Civic Type R“ tapo greičiausiu priekiniais ratais varomu automobiliu, kuris kada nors buvo apsilankęs Niurburgringe. Tuomet automobilis šią trasą sugebėjo įveikti per 7 minutes ir 50,63 sek.
„Honda“ automobilio užfiksuotą laiką bandė pagerinti „Seat“ su „Leon Cupra“, ilgametė Niurburgringo karalienė „Renault“, konkurentus sumindyti pažadėjo tuomet, kai kitąmet bus pristatytas naujos kartos „Megane RS“.
„VAG“ koncerno šeimos galva - „Volkswagen“, netikėtai pristatė ribotos laidos „Golf GTI“ modelio versija : „Golf GTI Clubsport“ ir „Golf GTI Clubsport S“. Truputėlį lengvesni, truputėlį standesnę pakabą, galingesnį variklį turinčios modelių versijos, kurios neseniai buvo apdovanotos labai garbingu medaliu.
„Golf GTI Clubsport S“ - viena brangiausių ir greičiausių „Golf“ modelio modifikacijų tapo pačiu greičiausiu priekiniais ratais varomu automobiliu, o tiksliau - vokiškas hečbekas pagerino „Civic Type R“ užfiksuotą laiką.
2,0 litrų, 310 arklio galių išvystantį motorą turintis „Golf“, Vokietijoje esančią trasą sugebėjo įveikti per 7 minutes ir 49,21 sek. Tai buvo pirmojo bandymo rezultatas.
Praėjus keliems mėnesiams, „Volkswagen“ dar kartą sugrįžo į Niurburgringą. Antrojo bandymo metu „Golf GTI Clubsport S“ šią trasą įveikė per 7 minutes ir 47,19 sek.