Prokurorai aiškinasi, ar „Tesla“ neklaidina vairuotojų, teigdama, kad jos autopilotas visiškai saugus. Savo ruožtu Muskas atšauna, kad dėl avarijų kalti patys vairuotojai.
„Tesla“ automobilis važiuoja keliuku. Vairuotojo rankų ant vairo nėra, vadinasi, įjungta autopiloto funkcija. Artėja posūkis, tačiau autopilotas nesusitvarko, o vairuotojas nespėja perimti automobilio valdymo. Tad „Tesla“ su keleiviais nulekia nuo kelio. Ir kitas autopilotas nespėja sureaguoti į priešais staiga stabdyti pradėjusį automobilį ir „Tesla“ į jį atsitrenkia. Ir tokių vaizdelių internete – daugybė.
Kaip ir diskusijų dėl „Teslos“ autopiloto saugumo, kurios netyla jau kelerius metus. Tačiau „Teslas“ pasauliui parduodantis milijardierius Elonas Muskas į saugumo diskusijas nesivelia ir dalijasi tokiais pažadais.
„Esu ganėtinai tikras, kad po trejų metų automobilis galės jus nuvežti iš taško į tašką. Iš esmės kelyje iki darbo važiuosite nieko neliesdami. Galėsite miegoti visą laiką ir daryti tai labai saugiai“, – tikina E. Muskas.
Tačiau taip nemano į „Teslą“ nusitaikiusios amerikiečių institucijos. Tad dabar prie tyrimą jau vykdančios Jungtinių Valstijų Transporto saugumo administracijos jungiasi ir šalies Teisingumo departamentas, kuris aiškinasi, ar „Teslos“ atstovai su Elonu Musku priešakyje neklaidina klientų, teigdami, kad autopiloto funkcija „Teslose“ yra visiškai saugi.
Anot tyrimą vykdančių pareigūnų, „Tesla“ sąmoningai kuria klaidingą saugumo jausmą klientams, sudaro įspūdį, kad automobilis visiškai autonomiškas, o tai esą tampa avarijų priežastimi ir kai kurios jų baigiasi žmonių mirtimi.
Tačiau E. Muskas sako, kad tai ne autopilotas kaltas, o vairuotojai, kurie nepaiso saugumo taisyklių. Juk net ir įjungus autopilotą, ant „Teslos“ vairo reikia nuolat uždėti rankas, tačiau kai kurie žmonės įsigudrina, kaip nuo to išsisukti, pavyzdžiui, naudojam tam specialius magnetinius prietaisus ar net žaislus.