Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Net neabejojame, jog daugelis automobilių entuziastų savo vaikystę praleido vartydami žurnalus, katalogus, lankstinukus ir reklaminių leidinių puslapius. Nors skaitmeniniai analogai jau seniai tapo dominuojančia jėga, tačiau pasaulyje netrūksta entuziastų, kurie prioritetą teikia senamadiškiems dalykams.
Kaip bebūtų keista, tačiau Japonijos policijos pareigūnai yra vieni didžiausių klasikinių leidinių gerbėjai. Šiandien būtų sunku rasti gausesnę automobilių katalogų pasiūlą nei ta, kurią turi Aičio prefektūros pareigūnai.
Eismo tyrimų skyriuje saugoma daugiau kaip 17 000 įvairių brošiūrų, kuriose aprašyti beveik visi transporto priemonių gamintojai. Neprilygstamas archyvas apima visas Japonijos keliais važinėjančių automobilių modelius, jų pagaminimo metus, modifikacijas ar ribotos laidos modifikacijas.
Honšiū salos regioninės teisėsaugos pareigūnai įvairiausius leidinius naudoja tam, kad galėtų tiksliau identifikuoti automobilius, susijusius su nusikaltimais. Nors ši įspūdinga kolekcija vis dar plečiama, pirmieji išsaugoti dokumentai yra daugiau nei 40 metų senumo ir vis dar yra nepriekaištingos būklės.
Kriminalistikos komandos narė Misaki Hamaguči teigia, jog archyve galima rasti kone kiekvieną automobilį, kuris buvo parduodamas Japonijoje nuo pat septintojo dešimtmečio, todėl net ir pagal netikslius liudininkų apibūdinimus ar nekokybiškus kamerų įrašus galima greitai nustatyti įvykio vietoje esantį modelį.
„Jei žurnale ar internete randame informacijos apie naują automobilį, nedelsdami susisiekiame su pardavėju“, – aiškino Misaki.
Ji teigė, kad atnaujinimas būtinas. Japonijos rinkai skirti modeliai dažniau atnaujinami arba siūlomi su skirtingomis modifikacijomis, todėl pareigūnai turi patys rūpintis nuolatine evoliucija.
Bibliotekoje taip pat netrūksta informacijos, susijusios, pavyzdžiui, su greitosios pagalbos automobiliais, transporto priemonėmis, kurios yra naudojamos vairavimo mokyklų arba išskirtiniais limuzinais.
Spalvingi katalogai persipina su iškirptomis knygomis, klijuotomis prie kietų viršelių, kad jie būtų patvarūs. Išpjovose pageidautina užfiksuoti priekinį, galinį, kairįjį ir dešinįjį vaizdus, dažniausiai pasitaikančius kampus papildo techninės specifikacijos, o unikalios papildomos detalės ir kiti tipiniai identifikatoriai, išsamiai aprašytos pastabų skyriuje.
Misaki niekada nesidomėjo automobiliais, kol prieš trejus metus pradėjo dirbti eismo tyrimų skyriuje. Darbas virto hobiu, o tyrėja identifikuoja automobilių modelius net ne darbo metu.
Automobilių pramonė yra svarbus Aičio regiono ekonomikos ir socialinis sektorius. Prefektūroje įsikūrę daug automobilių pramonės milžinų, įskaitant „Toyota“, todėl nenuostabu, kad vietos nusikaltėliai turi begalę modelių iš visos šalies.
Net neabejojame, jog daugelis automobilių entuziastų savo vaikystę praleido vartydami žurnalus, katalogus, lankstinukus ir reklaminių leidinių puslapius. Nors skaitmeniniai analogai jau seniai tapo dominuojančia jėga, tačiau pasaulyje netrūksta entuziastų, kurie prioritetą teikia senamadiškiems dalykams.
Kaip bebūtų keista, tačiau Japonijos policijos pareigūnai yra vieni didžiausių klasikinių leidinių gerbėjai. Šiandien būtų sunku rasti gausesnę automobilių katalogų pasiūlą nei ta, kurią turi Aičio prefektūros pareigūnai.
Eismo tyrimų skyriuje saugoma daugiau kaip 17 000 įvairių brošiūrų, kuriose aprašyti beveik visi transporto priemonių gamintojai. Neprilygstamas archyvas apima visas Japonijos keliais važinėjančių automobilių modelius, jų pagaminimo metus, modifikacijas ar ribotos laidos modifikacijas.
Honšiū salos regioninės teisėsaugos pareigūnai įvairiausius leidinius naudoja tam, kad galėtų tiksliau identifikuoti automobilius, susijusius su nusikaltimais. Nors ši įspūdinga kolekcija vis dar plečiama, pirmieji išsaugoti dokumentai yra daugiau nei 40 metų senumo ir vis dar yra nepriekaištingos būklės.
Kriminalistikos komandos narė Misaki Hamaguči teigia, jog archyve galima rasti kone kiekvieną automobilį, kuris buvo parduodamas Japonijoje nuo pat septintojo dešimtmečio, todėl net ir pagal netikslius liudininkų apibūdinimus ar nekokybiškus kamerų įrašus galima greitai nustatyti įvykio vietoje esantį modelį.
„Jei žurnale ar internete randame informacijos apie naują automobilį, nedelsdami susisiekiame su pardavėju“, – aiškino Misaki.
Ji teigė, kad atnaujinimas būtinas. Japonijos rinkai skirti modeliai dažniau atnaujinami arba siūlomi su skirtingomis modifikacijomis, todėl pareigūnai turi patys rūpintis nuolatine evoliucija.
Bibliotekoje taip pat netrūksta informacijos, susijusios, pavyzdžiui, su greitosios pagalbos automobiliais, transporto priemonėmis, kurios yra naudojamos vairavimo mokyklų arba išskirtiniais limuzinais.
Spalvingi katalogai persipina su iškirptomis knygomis, klijuotomis prie kietų viršelių, kad jie būtų patvarūs. Išpjovose pageidautina užfiksuoti priekinį, galinį, kairįjį ir dešinįjį vaizdus, dažniausiai pasitaikančius kampus papildo techninės specifikacijos, o unikalios papildomos detalės ir kiti tipiniai identifikatoriai, išsamiai aprašytos pastabų skyriuje.
Misaki niekada nesidomėjo automobiliais, kol prieš trejus metus pradėjo dirbti eismo tyrimų skyriuje. Darbas virto hobiu, o tyrėja identifikuoja automobilių modelius net ne darbo metu.
Automobilių pramonė yra svarbus Aičio regiono ekonomikos ir socialinis sektorius. Prefektūroje įsikūrę daug automobilių pramonės milžinų, įskaitant „Toyota“, todėl nenuostabu, kad vietos nusikaltėliai turi begalę modelių iš visos šalies.