Vienas iš demonstracinių projektų – garsusis „Nissan Skyline“
Trečioji „Nissan Skyline“ modelio karta, geriau žinoma kaip „
R32“, buvo pati populiariausia. Vos per ketverius gamybos metus „Nissan“ pagamino daugiau nei 43 tūkst. sportiškų „Skyline“ egzempliorių. Atsižvelgiant į automobilio paskirtį ir kainą – tai įspūdingas rodiklis.
Be abejonės, socialinių tinklų erdvėje dominuoja naujesnės, pažangesnės „R34“ ir „R35“ modelio kartos, tačiau daugeliui entuziastų visame pasaulyje „R32“ yra įspūdingų, kvapą gniaužiančių japoniškų automobilių eros simbolis.
Atsižvelgiant į „R32“ modelio svarbą Japonijos automobilių kultūrai, „Built By Legends“ dirbtuvių įkūrėjai su šiuo projektu nori parodyti, jog šis automobilis gali būti konkurencingas modernių analogų tarpe.
Pasak „Built By Legends“, šis projektas privalo atitikti tris kriterijus: išskirtinis stabilumas važiuojant dideliu greičiu, neeilinis vikrumas posūkiuose ir džiuginantis komfortas kasdieniškose situacijose.
Kaip ir buvo galima tikėtis, demonstracinis projektas turi aibę modifikacijų. Pavyzdžiui, standartinius amortizatorius pakeitė „Ohlins“ analogai. Standartines spyruokles pakeitė „Hyperco“ gaminiai.
Stabdžių sistemą sudaro „Brembo“ stabdžių apkabos bei 355 mm skersmens „Racing Disc Development“ stabdžių diskai, ir tai tik maža dalis sultingų gerybių.
Leidžia rinktis iš trijų variklio galingumo lygių
Patys žinomiausi sportiški automobiliai iš Japonijos visuomet garsėjo išskirtinėmis galimybės. Benzingalvių gretose sklando įvairiausios legendos apie „Toyota“ inžinierių sukurtą, „JZ“ vardu pavadintą motorą.
Tą patį galima pasakyti ir apie eilėje skirtingų „Nissan“ modelių naudotą „RB“ variklių seriją. 6 cilindrų variklis buvo montuojamas į skirtingo dydžio, skirtingos paskirties modelius, todėl nenuostabu, jog po „Skyline“ variklio dangčiu slypintis „RB26DETT“ leidžia šių dirbtuvių specialistams pasiūlyti galimybę rinktis iš trijų skirtingų variklio galingumo lygių.
Silpniausioji „MB5“ variklio versija išvysto šiek tiek daugiau nei 500 arklio galių. „MB6“ versija variklio galią pakelia iki 600 arklio galių, o „MB7“ – iki 650 arklio galių.