„Siekdami mažinti atliekų kiekį ir poveikį aplinkai, neplatinsime popierinio leidinio į gyventojų pašto dėžutes, tačiau su aktualiais kainų pasiūlymais pirkėjai galės patogiai susipažinti pasiimdami leidinį parduotuvėse ar mūsų skaitmeniniuose kanaluose“, – sako Vaida Budrienė, prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė.
Pasak V. Budrienės, šiuo spendimu siekiama pasiūlyti pirkėjams paprastesnių ir lankstesnių būdų pasinaudoti prekybos tinklo pasiūlymais. Tačiau daugiausia dėmesio bus kreipiama į tai, kuri leidinio versija yra patogiausia vartotojui. Tai nulems ir tolesnius prekybos tinklo žingsnius.
Komunikacijos vadovės teigimu, popierinio leidinio į pašto dėžutes atsisakyta ne tik siekiant sutaupyti išteklių, žaliavų ir platinimo sąnaudų, bet ir remiantis pirkėjų apklausa. Jos rezultatai parodė, kad daugiau kaip pusė apklaustų pirkėjų popierinio leidinio platinimo į pašto dėžutes atsisakymą vertina kaip ekologiškesnį ir tvaresnį sprendimą.
„Ieškome būdų lanksčiai prisitaikyti prie besikeičiančių pirkėjų poreikių ir ieškome įvairių modernių spendimų, kaip pagerinti jų apsipirkimo patirtį. Skaitmeninė kainų leidinio versija leidžia dar patogiau susieti pirkėjams patrauklius pasiūlymus su elektronine prekyba. Tiesa, popierinė leidinio versija, kaip ir iki šiol, bus patogiai prieinama visose prekybos tinklo parduotuvėse“, – sako V. Budrienė.
Prekybos tinklą „Iki“ šiuo metu sudaro 234 parduotuvės, kulinarijos gamybos centras bei 3 regioninės kepyklos. Prekybos tinklas kartu su „Pixevia“ Vilniuje atidarė ir pirmąją autonominę parduotuvę su „Iki“ prekės ženklu. Tai pirmoji tokia Lietuvoje ir Šiaurės šalyse. Prekybos tinkle dirba beveik 6 tūkst. darbuotojų. Prekybos tinklas taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį „LastMile“ bei nuosavo prekės ženklo elektroninę parduotuvę.