Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Lada Niva“ yra tas automobilis, kuriuo galėtų didžiuotis visi Rusijos gyventojai. Tai nebuvo dar viena ir pigi vakarietiško automobilio kopija, tai buvo „Lada“ inžinierių sukurtas visureigis, kurio paskirtis - bekelė.
Nors nauji „Lada Niva“ modeliai nepasižymi nei patikimumu, nei patenkinama surinkimo kokybe, nei atsparumu rūdims, tačiau tai neatbaidė italų noro sukonstruoti unikalų projektą.
Pasirodo, prieš 15 metų, Italijos bekelės čempionate dalyvavo „Ferrari“ varikliu aprūpintas „Lada Niva“ visureigis. 8 cilindrų motoras buvo paimtas iš „Lancia Thema 8.32“.
Visiškai standartinis 3.0 litrų motoras išvystė 175, 205 arba 215 arklio galių (priklausomai nuo šalies ir pagaminimo metų), tačiau italai atlikę keletą pakeitimų, sugebėjo 8 cilindrų variklio pajėgumą padidinti iki 300.
„Lada Niva“ yra tas automobilis, kuriuo galėtų didžiuotis visi Rusijos gyventojai. Tai nebuvo dar viena ir pigi vakarietiško automobilio kopija, tai buvo „Lada“ inžinierių sukurtas visureigis, kurio paskirtis - bekelė.
Nors nauji „Lada Niva“ modeliai nepasižymi nei patikimumu, nei patenkinama surinkimo kokybe, nei atsparumu rūdims, tačiau tai neatbaidė italų noro sukonstruoti unikalų projektą.
Pasirodo, prieš 15 metų, Italijos bekelės čempionate dalyvavo „Ferrari“ varikliu aprūpintas „Lada Niva“ visureigis. 8 cilindrų motoras buvo paimtas iš „Lancia Thema 8.32“.
Visiškai standartinis 3.0 litrų motoras išvystė 175, 205 arba 215 arklio galių (priklausomai nuo šalies ir pagaminimo metų), tačiau italai atlikę keletą pakeitimų, sugebėjo 8 cilindrų variklio pajėgumą padidinti iki 300.