• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jau kurį laiką pastebima tendencija, kad populiarumo lakmuso popierėliu tituluojami paaugliai, palieka didžiausią socialinį tinklą „Facebook“, rašo inc.com. Statistinius duomenis, be kita ko, patvirtina ir mėlynojo nykščio vadovų veiksmai.

Jau kurį laiką pastebima tendencija, kad populiarumo lakmuso popierėliu tituluojami paaugliai, palieka didžiausią socialinį tinklą „Facebook“, rašo inc.com. Statistinius duomenis, be kita ko, patvirtina ir mėlynojo nykščio vadovų veiksmai.

REKLAMA

Visai neseniai „Facebook“ vykdomasis direktorius Davidas Ebersmanas viešai pranešė, kad „paauglių lankomumas krito drastiškai“. Technologijų verslo aktualijų mylėtojus nustebino ir tai, kad už JAV ribų mažai žinoma nuotraukų dalinimosi platforma „Snapchat“ atsisakė socialinio tinklo pasiūlytų 3 mlrd. JAV dolerių (7,6 mlrd. litų), siekdami išlaikyti nepriklausomybę.

Ir panašu, kad toks sprendimas pasiteisino. „Snapchat“ šią savaitę paskelbė, kad kompanijos serverius kasdien užplūsta 400 mln. nuotraukų. Palyginimui – „Facebook“ kasdien paleidžia „vos“ 350 mln. nuotraukų, rašo inc.com.

REKLAMA
REKLAMA

Teigiama, kad paaugliai renkasi naujus socialinius tinklus, kuriuos garsina pop pasaulio atlikėjai, kaip Justinas Bieberis. Dar daugiau, „Facebook“ populiarumui jaunųjų vartotojų tarpe trukdo ir tai, kad socialiniame tinkle galima sutikti savo tėvus ir gimines.

REKLAMA

Pasitraukimą iš „Facebook“ skatina ir išmaniųjų telefonų išpopuliarintos nuotraukų dalijimosi platformos, kurių pagalba galima nesunkiai dalytis asmeninėmis nuotraukomis ir nesibaiminti akylos gimdytojų akies.

Inc.com teigimu, auganti karta pasimokė iš vyresniųjų klaidų ir pamėgo socialinius tinklus iš kurių nuotraukos būna pašalinamos po tam tikro laiko. Toks žingsnis atrodo pakankamai logiškas, turint omenyje aibę bėdų, kurias sukelia dabartinių technologijų gigantų noras kaupti asmeninę vartotojų informaciją.

REKLAMA
REKLAMA

Vis dėlto didžiausią šio reiškinio įtaką pajus ne kas kitas, o „Facebook“. Nesikeičiant situacijai, investuotojai ilgainiui suskubs traukti investicijas, o reklamų gausa socialinį tinklą užtvindę verslininkai patrauks paskui juos.

Verslininkams, kurių pagrindinė auditorija – paaugliai, vertėtų permąstyti savo reklamos planus, tuoj tarpu į vyresnius vartotojus orientuotas verslas gali jaustis ramus – 34-54 metų amžiaus vartotojų nuolatos auga, o šie, dažniausiai disponuoja didesniu atliekamų pajamų kiekiu, nei jų atžalos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų