„Nissan“ sugebėjo nustebinti labiausiai. Didžiulis „Nissan Titan“ pikapas buvo pristatomas ne su benzininiu, bet su 5.0 litrų, 8 cilindrų dyzeliniu motoru, kuris išvysto 310 arklio galių ir 752 Nm sukimo momentą.
Vis dėlto, atrodo, kad „Nissan“ nusprendė žaisti strategiškai ir sukurti automobilį, kuris būtų labai panašus į patį populiariausią Jungtinių Valstijų pikapą. Vizualiai, naujasis „Nissan Titan“ labai panašus į „Ford“ F serijos pikapą.
„Ram“ į Detroito automobilių parodą atsivežė naują populiaraus pikapo versiją - „Ram 1500 Rebel“. „Ram“ kompanijos atstovų teigimu, ši versija yra skirta tiems pirkėjams, kurie didžiąją dalį laiko praleidžia bekelėje. Todėl nenuostabu, jog „Ram 1500 Rebel“ pasižymi aukštesne kėbulo prošvaisa, orinės pakabos komplektu ir 6 cilindrų benzininiu varikliu, kuris išsiskiria labai dideliu sukimo momentu.
Sportinių sedanų antplūdis
Jungtinės Valstijos yra pati geriausia šalis, jeigu norite sukurti automobilį su sedano kėbulu. Amerikiečiai šį kėbulo tipą mėgsta ir net negalvoja jo išsižadėti. Ypač, jeigu jis po kapotu turi 6 arba 8 cilindrų benzininį variklį.
Detroito automobilių parodoje buvo galima išvysti į karaliaus sostą pretenduojantį „Cadillac CTS-V“, variklio galia nuo konkurentų truputėlį atsiliekantį „Lexus GS F“, 3 serijos „BMW“ alternatyva norinčiu tapti „Jaguar XE“ ir kojų apšilimui skirtą „Mercedes Benz C450 AMG Sport“.
Kadangi amerikiečiai jaučią silpnybę vietinės gamybos automobiliams, nenuostabu, jog daugiausiai dėmesio sulaukė „Cadillac CTS-V“. Sukurtas specialiai tam, jog galėtų pažeminti „BMW M5“ ir „Mercedes E63 AMG“, naujasis amerikiečių kūrinys išsiskiria 6.2 litro, 8 cilindrų benzininiu varikliu, kuris išvysto net 640 arklio galių!
Jungtinės Valstijos, tradiciškai, mielai priima britiškus „Jaguar“ automobilius. Britai puikiai žinodami amerikiečių skonį automobiliams, Detroito automobilių parodoje pristatė visiškai naują „Jaguar XE“ su galingais 6 cilindrų benzininiais varikliais. Nors tai nėra pačios galingiausios modelio versijos, tačiau jos turėtų sudaryti puikų pirmąjį įspūdį.
„Jaguar XE S“ su 3.0 litrų, 6 cilindrų benzininiu varikliu išvysto 340 arklio galių ir 436 Nm sukimo momentą. Su šiuo varikliu automobilis iki 100 km/val. įsibėgės per 4.9 sekundės ir pasieks 250 km/val. greitį. Nebloga alternatyva „BMW 335i“, ar ne?
„Ford GT“ - parodos žvaigždė
Daugelis automobilių tema rašančių žurnalistų sutinka, jog pati svarbiausia Detroito automobilių parodos premjera buvo „Ford GT“. Naujos kartos amerikiečių kompanijos superautomobilis, kuris taps „Ford Performance“ prekinio ženklo flagmanas.
Tikslesnių techninių charakteristikų gamintojas neatskleidė, tačiau yra žinoma, jog „Ford GT“ bus varomas 6 cilindrų benzininiu varikliu, kurio pajėgumas sieks daugiau nei 600 arklio galių. Galia bus perduodama per automatinę pavarų dėžę į galinius varančiuosius ratus.
Kaina? Neoficialių šaltinių teigimu, naujasis „Ford“ kompanijos flagmanas kainuos beveik tiek pat kaip ir „Lamborghini Aventador“ arba 1.15 mln. eurų.
Nors „Ford GT“ sulaukė daugiausiai ovaciijų, tačiau nereikėtų užmiršti ir dar vieno superautomobilio, kuris buvo pristatytas Detroito automobilių parodoje. Tai - naujos kartos „Honda NSX“.
Naujasis modelis nuo savo pirmtako skiriasi ne tik išvaizda, bet ir koncepcija. Jeigu senesnis modelis buvo varomas tik galiniais, tai naujos kartos modelis turi keturių varančiųjų ratų sistemą. Naujasis modelis taip pat bus komplektuojamas su hibridine jėgaine ir automatine pavarų dėže.
Dabar tik lieka sulaukti kada „Honda“ paskelbs „NSX“ Niurburgringo įveikimo laiką.