Automobilių gerbėjai nekantraudami laukia naujo „Chevrolet Corvette“ debiuto – šaltiniai iš „GM“ teigia, kad tai bus ne tik visiškai naujas, bet dar ir revoliucinis automobilis. Tiesa, jo debiutas planuojamas dar negreitai – 2013 metais.
Sklandė kalbos, kad amerikiečiai atsisakys sunkaus ir neekonomiško V8 tipo motoro, o naujame „Corvette“ montuos kompaktišką šešių cilindrų turbovarikį. Tačiau dabar „GM“ atstovai patikslino, kad svo senų idealų neatsisakys – V8 bus, tačiau jo darbo tūris sieks tik 5,5 litro (dabar montuojami 6,2 ir 7 l. darbo tūrio motorai). Tiesa, teigiama, kad naujojo variklio galia sieks 440-450 a.g. Be viso to žadama gaminti ir turbinines šio variklio versijas. Pagrindinis šio variklio koziris – lengvumas ir taupumas. Teigiama, kad naujas V8 bus net apie 30-40 proc. taupesnis, nei dabartinis 6,2 l. darbo tūrio monstras.
Tačiau naujas motoras pasirodys kaip niekinga smulkmena, palyginti su kitais pokyčiais. Užsimenama, kad naujoji „Corvette“ gali būti centrinės komponuotės, t.y. variklis būtų montuojamas bazėje, prieš galinę ašį. O tai jau tikra revoliucija. Dėl šios priežasties stiprokai pasikeis ir automobilio stilius. Tiesa, oficialių eskizų dar nėra. O į vieną iš daugybės neoficialių spėlionių akį užmesti galite ir jūs.