Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Prieš kokius penkis metus, vargu ar kas nors „Cadillac“ vadovo žodžius priimtų rimtai. „General Motors“ koncernui priklausančių markių vadovai dažnai kalbėdavo apie šviesią ateitį, didžiules investicijas, tačiau viskas baigdavosi tik dar vienu ženkliukų pakeitimu.
Tačiau, kai „Cadillac“ vadovo pareigas pradėjo eiti Johnas de Nysschenas, buvęs „Audi“ ir „Infiniti“ vadovas, atmosfera „Cadillac“ markės būstinėje pradėjo kaisti. Ambicingas europietis nemėgsta, kai į automobilių kūrimą žiūrima su atlaidumu ir nori, jog „Cadillac“ taptų pilnaverčiu „Premium“ segmento žaidėju.
Viešėdamas Los Andželo automobilių parodoje ir kalbėdamas su žurnalistais, Europoje gimęs specialistas teigė, jog iki 2030 metų „Cadillac“ modelių gamoje atsiras „Porsche 911“ ir „Bentley Mulsane“ konkurentai. Skamba beprotiškai, tačiau Johanas de Nysschenas tokių pažadų veltui nedalina.
„Mes privalome sukurti automobilį, kuris padėtų reabilituoti „Cadillac“, - sakė Johanas de Nysschenas.
„Porsche 911 arba Audi R8 tipo modelis mums turėtų padėti pakeisti įvaizdį visame pasaulyje.“
Tačiau, tai dar ne viskas. „Cadillac“ taip pat ruošiasi praplėsti sportiškų „V“ serijos modelių gamą. Ateityje turėtume išvysti „Porsche Cayenne Turbo“ ar „BMW X5M“ analogą.
Prieš kokius penkis metus, vargu ar kas nors „Cadillac“ vadovo žodžius priimtų rimtai. „General Motors“ koncernui priklausančių markių vadovai dažnai kalbėdavo apie šviesią ateitį, didžiules investicijas, tačiau viskas baigdavosi tik dar vienu ženkliukų pakeitimu.
Tačiau, kai „Cadillac“ vadovo pareigas pradėjo eiti Johnas de Nysschenas, buvęs „Audi“ ir „Infiniti“ vadovas, atmosfera „Cadillac“ markės būstinėje pradėjo kaisti. Ambicingas europietis nemėgsta, kai į automobilių kūrimą žiūrima su atlaidumu ir nori, jog „Cadillac“ taptų pilnaverčiu „Premium“ segmento žaidėju.
Viešėdamas Los Andželo automobilių parodoje ir kalbėdamas su žurnalistais, Europoje gimęs specialistas teigė, jog iki 2030 metų „Cadillac“ modelių gamoje atsiras „Porsche 911“ ir „Bentley Mulsane“ konkurentai. Skamba beprotiškai, tačiau Johanas de Nysschenas tokių pažadų veltui nedalina.
„Mes privalome sukurti automobilį, kuris padėtų reabilituoti „Cadillac“, - sakė Johanas de Nysschenas.
„Porsche 911 arba Audi R8 tipo modelis mums turėtų padėti pakeisti įvaizdį visame pasaulyje.“
Tačiau, tai dar ne viskas. „Cadillac“ taip pat ruošiasi praplėsti sportiškų „V“ serijos modelių gamą. Ateityje turėtume išvysti „Porsche Cayenne Turbo“ ar „BMW X5M“ analogą.