• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Net jeigu nesekate automobilių industrijos naujienų, Jūs tikrai esate girdėję apie „VAG“ koncerną supurčiusį skandalą. Dėl Jungtinėse Valstijose kilusio išmetamųjų dujų skandalo, atsistatydinti turėjo „VAG“ koncerno vadovas Martinas Winterkornas, su savo šiltomis kėdėmis atsisveikino keletos padalinių vadovai, tačiau atrodo, jog didžiulė skandalo banga dar neatslūgo.
D.Britanijoje leidžiamo leidinio „Which?“ redakcija, nuo pat 1957 metų bando ne tik automobilius, bet ir įvairiausius įrenginius. Pradedant televizoriais ir baigiant skalbimo mašinomis. Tai leidinys, kuriame kiekvienas vartotojas gali surasti sau naudingos informacijos. Atsižvelgęs į „Which?“ žurnalo pastebėjimus, pagyras ir kritiką, vartotojas gali susigundyti arba atsisakyti noro įsigyti vieną ar kitą daiktą.
Po to, kai pasaulį sudrebino „Volkswagen“ emisijų skandalas, britai nusprendė atlikti NOx emisijų testą. Testą, kuriame dalyvavo daugiau kaip 300 automobilių, kurie buvo pagaminti nuo 2012 iki 2015 metų. Pakeitę bandymo metodiką, britai sužinojo, jog net 95% dyzelinių variklių viršija gamintojo paskelbtus duomenis.

Net jeigu nesekate automobilių industrijos naujienų, Jūs tikrai esate girdėję apie „VAG“ koncerną supurčiusį skandalą. Dėl Jungtinėse Valstijose kilusio išmetamųjų dujų skandalo, atsistatydinti turėjo „VAG“ koncerno vadovas Martinas Winterkornas, su savo šiltomis kėdėmis atsisveikino keletos padalinių vadovai, tačiau atrodo, jog didžiulė skandalo banga dar neatslūgo.
D.Britanijoje leidžiamo leidinio „Which?“ redakcija, nuo pat 1957 metų bando ne tik automobilius, bet ir įvairiausius įrenginius. Pradedant televizoriais ir baigiant skalbimo mašinomis. Tai leidinys, kuriame kiekvienas vartotojas gali surasti sau naudingos informacijos. Atsižvelgęs į „Which?“ žurnalo pastebėjimus, pagyras ir kritiką, vartotojas gali susigundyti arba atsisakyti noro įsigyti vieną ar kitą daiktą.
Po to, kai pasaulį sudrebino „Volkswagen“ emisijų skandalas, britai nusprendė atlikti NOx emisijų testą. Testą, kuriame dalyvavo daugiau kaip 300 automobilių, kurie buvo pagaminti nuo 2012 iki 2015 metų. Pakeitę bandymo metodiką, britai sužinojo, jog net 95% dyzelinių variklių viršija gamintojo paskelbtus duomenis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

013


Anksčiau „Which?“ emisijų bandymas atlikdavo remdamiesi „NEDC“ metodika. Tokiais pačiais metodais naudojasi visi automobilių gamintojai. Tačiau yra vienas ir riebus bet. Automobilių gamintojai naudojasi pasenusios, prieš šešiolika metų patvirtintos degalų sąnaudų nustatymo metodikos „New European Driving Cycle“ (NEDC) spragomis, kurios rezultatų realiomis eismo sąlygomis tiesiog neįmanoma pasiekti. Daug pasako vien jau tas faktas, kad miesto ciklo degalų sąnaudos nustatomos remiantis 1970 metais, užmiesčio - 1990 metais patvirtinta metodika.
„Which?“ redakcijai į pagalbą pasitelkus Jungtinėse Valstijose gyvenančių kolegų metodiką, britai pamatę rezultatus liko šokiruoti. Net 38 automobiliai neatitinka net „Euro 1“ reikalavimų, kurie įsigaliojo 1993 metais. 85 automobiliai nesugebėjo atitikti „Euro 3“ standartų, kurie įsigaliojo 2001 metais.
Pagal „Euro 5“ reikalavimus NOx limitas yra 0.18 g/km, o „Euro 6“ limitas siekia 0.08 g/km.
Labiausiai NOx emisijos normą viršiję dyzeliniai varikliai : 


  1. Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD (2011 - iki dabar) - 2,7 g/km

  2. Subaru Forester 2.0 (2013 - iki dabar) - 1,19 g/km

  3. Nissan X-Trail 1.6 (2014 - iki dabar) - 1,05 g/km

  4. Nissan Qashqai 1.6 (2014 - iki dabar) - 0,99 g/km

  5. Kia Sportage 2.0 (2010 - iki dabar) - 0,93 g/km

  6. Hyundai Santa Fe 2.2 (2010 - iki dabar) - 0,9 g/km

  7. Range Rover Sport 3.0 (2005-2013) - 0,87 g/km

  8. Volvo S60 2.0 (2010 - dabar) - 0,84 g/km

  9. Volvo XC90 2.4 (2002-2015) - 0,84 g/km


Labiausiai NOx emisijos normą viršiję benzininiai varikliai : 

  1. Mercedes Benz SL 3.5 (2012 - iki dabar) - 0,2 g/km

  2. Mercedes Benz E klasė 2.0 (2009 - iki dabar) - 0,17 g/km

  3. Mini Cooper 1.5 (2014 - iki dabar) - 0,16 g/km

  4. Nissan Pulsar 1.2 (2014 - iki dabar) - 0,15 g/km

  5. Nissan Qashqai 1.2 (2014 - iki dabar) - 0,12 g/km


Labiausiai CO2 emisijos normą viršiję benzininiai varikliai : 

  1. Hyundai Veloster 1.6 (2012-2014) - 6.11 g/km

  2. Nissan Note 1.2 (2013-iki dabar) - 5.36 g/km

  3. Toyota Aygo 1.0 (2014-iki dabar) - 4.91 g/km

  4. Alfa Romeo Giulietta 1.4 (2010-dabar) - 4.69 g/km

  5. Nissan 370Z 3.7 (2009-dabar) - 4.63 g/km

  6. Hyundai i20 1.2 (2009-2014) - 4.61 g/km

  7. 4 serijos BMW 2.0 (2014-dabar) - 4.53 g/km

  8. 2 serijos BMW 2.0 (2014-dabar) - 4.33 g/km

  9. Porsche 911 Carrera 3.8 (2011-dabar) - 4.2 g/km

  10. Hyundai i10 1.0 (2014-dabar) - 4.09 g/km

  11. Lexus LS600h (2013-dabar) - 3.95 g/km

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų