Bendrovei iki šiol pavyko kompensuoti šio svarbaus gamybos komponento trūkumą, tačiau netrukus ir ji gali pajusti poveikį.
„Kuo ilgiau truks pasiūlos kliūtys, tuo labiau tikėtina, kad situacija darysis įtempta“, – pranešime spaudai sakė BMW finansų direktorius Nicolas Peteris.
„Prognozuojame, kad antroje metų pusėje gamybos apribojimai ir toliau tęsis, taigi bus juntamas ir atitinkamas poveikis pardavimų apimčiai“, – pridūrė jis.
Žaliavų brangimas taip pat „gali turėti įtakos“ antrojo pusmečio rezultatams.
Rekordinis BMW uždarbis balandžio–birželio mėnesio iš dalies susidarė dėl to, kad liepos mėnesį ES konkurencijos reguliavimo institucijų skirta bauda buvo 1 mlrd. eurų mažesnė, nei buvo skaičiuota iš pradžių.
Briuselis skyrė baudą BMW ir „Volkswagen“ už susitarimą dėl dyzelinių automobilių taršos mažinimo technologijų kūrimo.
„Daimler“, taip pat dalyvavusi neteisėtuose veiksmuose, tačiau apie tai informavusi institucijas, buvo atleista nuo baudos.
Žymus pardavimų padidėjimas, ekonomikai pradėjus atsigauti nuo koronaviruso pandemijos padarytos žalos, taip pat padėjo padidinti skaičius.
Palyginimui, bendrovė patyrė 212 mln. eurų nuostolius antrąjį 2020 metų ketvirtį, kai pandemija sustabdė prekybą ir keliones visame pasaulyje.
Prognozuojama, kad metų veiklos marža pasieks viršutinę 7–9 proc. intervalo ribą, palyginti su anksčiau apskaičiuota 6–8 proc. marža.
Pirmąjį pusmetį šis atidžiai stebimas rodiklis pasiekė 13 proc. – gerokai daugiau nei neigiamas 4 proc. rodiklis, užfiksuotas 2020 metais.
Pajamos balandžio–birželio mėnesiais, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, padidėjo 43 proc., o pirmąjį šių metų pusmetį jos buvo 28 proc. didesnės ir siekė 55,4 mlrd. eurų.