• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Per artimiausius keletą metų automobilių pramonė bus priversta pasikeisti. Didieji automobilių koncernai pastaruoju metu turi atsižvelgti ne tik didėjantį susidomėjimą elektromobiliams, bet ir naujus vidutinių kuro sąnaudų ir taršos emisijų testus, kurie Europos Sąjungoje įsigalios netrukus. 
Ankščiau, visų naujų automobilių vidutinės kuro sąnaudos ir taršos emisija buvo nustatoma specialiose laboratorijose, kuriose automobilių gamintojai galėdavo improvizuoti ir atlikti įvairias modifikacijas, kurios leistų pasiekti kuo geresnius rezultatus. Tačiau netrukus visi nauji automobiliai turės būti bandomi bendro naudojimo keliuose, kuriuose bus fiksuojamos vidutinės kuro sąnaudos ir taršos emisija. Tokiu būdu gamintojai galės pateikti tikslesnius duomenis, kurie atitiks realybę.

Per artimiausius keletą metų automobilių pramonė bus priversta pasikeisti. Didieji automobilių koncernai pastaruoju metu turi atsižvelgti ne tik didėjantį susidomėjimą elektromobiliams, bet ir naujus vidutinių kuro sąnaudų ir taršos emisijų testus, kurie Europos Sąjungoje įsigalios netrukus. 
Ankščiau, visų naujų automobilių vidutinės kuro sąnaudos ir taršos emisija buvo nustatoma specialiose laboratorijose, kuriose automobilių gamintojai galėdavo improvizuoti ir atlikti įvairias modifikacijas, kurios leistų pasiekti kuo geresnius rezultatus. Tačiau netrukus visi nauji automobiliai turės būti bandomi bendro naudojimo keliuose, kuriuose bus fiksuojamos vidutinės kuro sąnaudos ir taršos emisija. Tokiu būdu gamintojai galės pateikti tikslesnius duomenis, kurie atitiks realybę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

14132362327_4e38352cc9_k


Nauji bandymai turės įtakos mažesnio darbinio tūrio variklių vystymui. Vis daugiau automobilių gamintojų pradeda svarstyti apie mažiausių darbinio tūrio variklių gamybos nutraukimą.
Pavanas Potluri, vienas iš „IHS Automotive“ specialistų, kalbėdamas su „Reuters“ žurnalistais teigė, jog mažesnio darbinio tūrio varikliai labai greitai taps didžiuliu galvos skausmu visiems automobilių gamintojams. Šiuos variklius bandant specialiose laboratorijose, jie demonstruoja puikius rezultatus, tačiau juos išbandžius realiame pasaulyje, rezultatai netenkina ne vieno kompanijos vadovo.

REKLAMA

16204484517_3a14bc116b_o


Pasak „Reuters“ žurnalistų, keletas didžiųjų automobilių gamintojų sugrįžta prie naujos filosofijos - didesnio darbinio tūrio variklių.
„General Motors“ atstovai po keletos metų atsisakys atsisakys variklių, kurių darbinis tūris siekia 1,0 - 1,5 litro.
„Volkswagen“ ruošiasi atsisakyti 1,4 litro dyzelinių agregatų ir juos pakeis ne vienerius metus naudojamus 1,6 litro motorais. „Renault“ taip pat planuoja dabartinių benzininių ir dyzelinių variklių darbinį tūrį padidinti 10%.
Nauji vidutinių kuro sąnaudų ir taršos testai įsigalios kitąmet.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų