Nauji bandymai turės įtakos mažesnio darbinio tūrio variklių vystymui. Vis daugiau automobilių gamintojų pradeda svarstyti apie mažiausių darbinio tūrio variklių gamybos nutraukimą.
Pavanas Potluri, vienas iš „IHS Automotive“ specialistų, kalbėdamas su „Reuters“ žurnalistais teigė, jog mažesnio darbinio tūrio varikliai labai greitai taps didžiuliu galvos skausmu visiems automobilių gamintojams. Šiuos variklius bandant specialiose laboratorijose, jie demonstruoja puikius rezultatus, tačiau juos išbandžius realiame pasaulyje, rezultatai netenkina ne vieno kompanijos vadovo.
Pasak „Reuters“ žurnalistų, keletas didžiųjų automobilių gamintojų sugrįžta prie naujos filosofijos - didesnio darbinio tūrio variklių.
„General Motors“ atstovai po keletos metų atsisakys atsisakys variklių, kurių darbinis tūris siekia 1,0 - 1,5 litro.
„Volkswagen“ ruošiasi atsisakyti 1,4 litro dyzelinių agregatų ir juos pakeis ne vienerius metus naudojamus 1,6 litro motorais. „Renault“ taip pat planuoja dabartinių benzininių ir dyzelinių variklių darbinį tūrį padidinti 10%.
Nauji vidutinių kuro sąnaudų ir taršos testai įsigalios kitąmet.