Atnaujintas interjeras
„Renault Kadjar“ interjeras visuomet keldavo dvejopas emocijas. Žvelgiant iš racionalios pusės – jis buvo praktiškas, erdvus ir talpus. Žvelgiant iš estetinės pusės – nejučiomis antakiai primindavo V raidę.
„Renault“ atsižvelgdama į prieš tai gaminto „Kadjar“ savininkų atsiliepimus, didžiulį dėmesį skyrė įvairioms smulkmenoms ir detalėms, jog būsimi „Kadjar“ vairuotojai pasijustų, lyg vairuotų kokybišką produktą.
Žvelgiant į „Kadjar“ interjerą, iškart pastebėsite naują, centrinėje konsolėje sumontuotą, lietimui jautrų ekraną su patobulinta informacijos ir pramogų sistema. Pastaroji nuo šiol leis naudoti „Apple Car Play“ ir „Android Auto“ sistemomis.
Interjere taip pat atsirado papildomos „USB“ jungtys, o priekinėse duryse esančios dėtuvės gali sutalpinti iki 1,5 litro talpos vandens butelį.
Jeigu atkreiptume dėmesį į rimtesnius atnaujinimus, iškart vertėtų paminėti tris punktus: patogesnės sėdynes, kokybiškesnė interjero apdaila ir patobulinta oro kondicionavimo sistema.
Variklių gamoje – visiškai nauji varikliai
Atnaujintas „Renault Kadjar“ tapo pirmuoju prancūziškos markės modeliu, kuris nuo šiol bus poruojamas tik su visiškai naujais jėgos agregatais.
Netrukus visuose „Renault“ salonuose pasirodysiantis modelis bus komplektuojamas su nauju 1,3 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų benzininiu motoru, kuris buvo sukurtas bendradarbiaujant „Renault“ ir „Daimler“ inžinierių.
1,3 litro darbinio tūrio variklis pakeis iki šiol naudotą 1,2 litro analogą. Nors „Kadjar“ bus pirmasis „Renault“ modelis gausiantis šį motorą, tačiau netrukus jis bus pradėtas montuoti ir į kitus „Renault“ automobilius: „Captur“, „Megane“ ir „Scenic“.
1,3 litro variklis bus gaminamas su keliais skirtingais galios lygiais: 140 ir 160 arklio galių. Visos versijos bus poruojamos su 6 laipsnių mechanine arba su 7 laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėže.
Pasak „Renault“ kompanijos atstovų, naujasis benzininis motoras bus gerokai ištvermingesnis ir patikimesnis. Inžinieriai kurdami 1,3 litro variklį, taip pat atliko daugiau kaip 40 000 valandų trukusius testus, kurie prilygsta 14-os metų eksploatacijos laikotarpiui.
Dyzelinių variklių gretose taip pat svarbios naujienos. Nuo šiol visi dyzeliniai varikliai bus galingesni ir komplektuojami su naujos kartos „SCR“ katalizatoriais.
„SCR“ arba „Selective Catalytic Reduction“ - selektyvinė išmetamųjų dujų valymo sistema, naudojanti katalizatorių. Šią sistemą sudaro katalizatorius, dozatorius, purkštukas ir AdBlue skysčio bakas. Išmetamosios dujos yra nukreipiamos į selektyvųjį katalizatorių. Tuo pačiu metu į katalizatorių yra purškiamas AdBlue tirpalas.
Versija | TCe 140 | TCe 160 | TCe 140 EDC | TCe 160 EDC |
Variklio tipas | Keturių cilindrų su turbina | - | - | - |
Variklio tūris | 1332 cm3 | - | - | - |
Galia AG | 140 | 160 | 140 | 160 |
Sukimo momentas | 240 | 260 | 240 | 270 |
Akceleracija | 10,4 | 9,9 | 9,6 | 9,3 |
Maks. greitis | 203 | 210 | 203 | 210 |
Svoris | 1442 | 1442 | 1471 | 1471 |
Versija | Blue dCi 115 | Blue dCi 115 EDC | Blue dCi 150 2WD | Blue dCi 150 4WD |
Variklio tipas | Keturių cilindrų su turbina | - | - | - |
Variklio tūris | 1461 cm3 | - | 1749 cm3 | - |
Galia AG | 115 | 115 | 150 | 150 |
Sukimo momentas | 260 | 260 | 340 | 340 |
Akceleracija | 11,7 | 11,9 | - | - |
Maks.greitis | 189 | 189 | - | - |
Svoris | 1531 | 1547 | 1598 | 1692 |
Galimybė rinktis dvi transmisijas
„Renault“ atnaujintą „Kadjar“ toliau gamins su dviejų tipų transmisijomis: priekinių arba visų keturių varančiųjų ratų pavara. Pastaroji buvo sukurta „Nissan“ specialistų.
Užsisakę automobilį su keturių varančiųjų ratų pavara, vairuotojas galės pasirinkti vieną iš keletos važiavimo režimų: „2WD“ – galia siunčiama tik į priekinius ratus, „Auto“ – išmaniai veikianti sistema pati nuspręs kada naudoti tik priekinius ir kada į pagalbą pasikviesti galinius ratus, ir paskutinis režimas – „Lock“. Įjungus šį režimą, variklio galia tarp priekinės ir galinės ašies paskirstoma 50:50 koeficientu.