Už šio automobilio sukūrimą reikėtų dėkoti Guenteriui Artzui, vienos didžiausių „Volkswagen“ atstovybių Vokietijoje vadovų. Daugelį metų automobilių versle besisukantis vyras ne kartą pademonstravo savo meilę įvairiems konstruktoriams. Pavyzdžiui, pirmasis jo projektas buvo „Volkswagen Beetle“ su „Porsche 911 Carrera“ varikliu.
Kol visa Europa buvo pamišusi dėl pirmos kartos „Volkswagen Golf“, Guenteriui į galvą šovė beprotiška mintis - „Aš norėčiau sukurti Super Golfą, kuris turėtų Porsche 928 vidurius.“
Tokios idėjos gali kilti daugeliui, tačiau kai ateitų metas šią mintį įgyvendinti, ne kiekvienas savyje surastų drąsos ir pasiryžimo. Įdomu yra tai, kad Guenteris neprašė „Volkswagen“ vadovybės leidimo sukurti tokį automobilį. Jis - tiesiog nusipirko šiek tiek pavažinėtą „Porsche 928“, iš savo stovėjimo aikštelės pasiėmė „Volkswagen Golf“ ir pradėjo kryžminimo procesą.
Tai nebuvo vienas iš tų projektų, kuris pareikalavo tik smulkių pakeitimų, tikrai ne. Kėbulas buvo praplatintas net 22 centimetrais. Vienintelės detalės, kurios išliko nepakeistos - durys ir sparnai. Likusios buvo pagamintos specialiai šiam modeliui. Pavyzdžiui priekinių statramščių ir priekinio stiklo gamyba kainavo net 2800 eurų.
Tačiau didžiausią įspūdį turėtų palikti automobilio techninės charakteristikos. Šis „Super Golfas“ su 240 arklio galių išvystančiu varikliu iki 100 km/val. įsibėgėja per 7.6 sekundės, o nuo 0 iki 160 km/val. automobilis įsibėgėtų per 18.9 sekundės. Maksimalus greitis? 230 km/val.
Guenteris pristatęs šį automobilį tikėjosi surasti 10 laimingųjų, kurie norėtų įsigyti „Super Golfą“. Tačiau pasaulyje atsirado tik 3 žmonės, kurie norėjo išleisti beprotiškai didelę sumą už automobilį, kuris nepadės sužavėti pro šalį einančių merginų.