• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Įsivaizduokite, jog dabar yra 1980 metai, sėdite „Porsche 911“ ir skriejate Vokietijos greitkeliu 200 km/val. greičiu. Tačiau pasižiūrėję į savo galinio vaizdo veidrodėlį - pamatote labai greitai artėjantį pirmos kartos „Volkswagen Golf“. Kaip taip gali būti? Kaip pirmos kartos „Volkswagen Golf“ gali pasiekti 200 km/val. greitį? 
Pasirodo, tai nėra iš kelmo spirtas pirmos kartos „Golf“. Palyginus su standartiniu „Golf“ modeliu ar net „GTI“ versija, tai šis yra gerokai platesnis ir žemesnis. Tačiau tai nėra vieninteliai šio automobilio išskirtiniai bruožai. Po variklio gaubtu slypi ne 4 cilindrų skalbimo mašina, o 4.5 litro, 8 cilindrų benzininis variklis iš „Porsche 928“.

Įsivaizduokite, jog dabar yra 1980 metai, sėdite „Porsche 911“ ir skriejate Vokietijos greitkeliu 200 km/val. greičiu. Tačiau pasižiūrėję į savo galinio vaizdo veidrodėlį - pamatote labai greitai artėjantį pirmos kartos „Volkswagen Golf“. Kaip taip gali būti? Kaip pirmos kartos „Volkswagen Golf“ gali pasiekti 200 km/val. greitį? 
Pasirodo, tai nėra iš kelmo spirtas pirmos kartos „Golf“. Palyginus su standartiniu „Golf“ modeliu ar net „GTI“ versija, tai šis yra gerokai platesnis ir žemesnis. Tačiau tai nėra vieninteliai šio automobilio išskirtiniai bruožai. Po variklio gaubtu slypi ne 4 cilindrų skalbimo mašina, o 4.5 litro, 8 cilindrų benzininis variklis iš „Porsche 928“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

5815


Už šio automobilio sukūrimą reikėtų dėkoti Guenteriui Artzui, vienos didžiausių „Volkswagen“ atstovybių Vokietijoje vadovų. Daugelį metų automobilių versle besisukantis vyras ne kartą pademonstravo savo meilę įvairiems konstruktoriams. Pavyzdžiui, pirmasis jo projektas buvo „Volkswagen Beetle“ su „Porsche 911 Carrera“ varikliu.
Kol visa Europa buvo pamišusi dėl pirmos kartos „Volkswagen Golf“, Guenteriui į galvą šovė beprotiška mintis - „Aš norėčiau sukurti Super Golfą, kuris turėtų Porsche 928 vidurius.“

REKLAMA

179614


Tokios idėjos gali kilti daugeliui, tačiau kai ateitų metas šią mintį įgyvendinti, ne kiekvienas savyje surastų drąsos ir pasiryžimo. Įdomu yra tai, kad Guenteris neprašė „Volkswagen“ vadovybės leidimo sukurti tokį automobilį. Jis - tiesiog nusipirko šiek tiek pavažinėtą „Porsche 928“, iš savo stovėjimo aikštelės pasiėmė „Volkswagen Golf“ ir pradėjo kryžminimo procesą.
Tai nebuvo vienas iš tų projektų, kuris pareikalavo tik smulkių pakeitimų, tikrai ne. Kėbulas buvo praplatintas net 22 centimetrais. Vienintelės detalės, kurios išliko nepakeistos - durys ir sparnai. Likusios buvo pagamintos specialiai šiam modeliui. Pavyzdžiui priekinių statramščių ir priekinio stiklo gamyba kainavo net 2800 eurų.

REKLAMA
REKLAMA

Artz3


Tačiau didžiausią įspūdį turėtų palikti automobilio techninės charakteristikos. Šis „Super Golfas“ su 240 arklio galių išvystančiu varikliu iki 100 km/val. įsibėgėja per 7.6 sekundės, o nuo 0 iki 160 km/val. automobilis įsibėgėtų per 18.9 sekundės. Maksimalus greitis? 230 km/val.
Guenteris pristatęs šį automobilį tikėjosi surasti 10 laimingųjų, kurie norėtų įsigyti „Super Golfą“. Tačiau pasaulyje atsirado tik 3 žmonės, kurie norėjo išleisti beprotiškai didelę sumą už automobilį, kuris nepadės sužavėti pro šalį einančių merginų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų