Gamintojas paskelbęs, jog „Renault Arkana“ atkeliauja į Europą, taip pat pranešė iš kokių variklių galėsime rinktis. Kupė stiliaus „Renault Arkana“ bus siūlomas su 1,3 litro, keturių cilindrų, 140 arba 160 arklio galių išvystančiu benzininiu varikliu. Variklių gamoje taip pat bus 140 arklio galių išvystanti hibridinė versija.
O kaip gi sportiška „R.S.“ versija? Atsižvelgiant į „Renault Arkana“ paskirtį, tai būtų kone idealus pasirinkimas „Renault Sport“ padaliniui. Kaip ir „Megane R.S.“ hečbekas, taip ir „Arkana R.S.“ galėtų turėti 1,8 litro, 300 arklio galių išvystantį motorą bei griausmingai skambančią išmetimo sistemą, dėl kurios kiekvienas praeivis atsigręžtų į naująjį „Renault“ automobilį.
Kad ir kaip norėtume išvysti tokią versiją, „Renault“ greičiausiai nėra pasiruošusi investuoti keletą milijonų eurų į automobilį, kurio CO2 emisija būtų tiesiog per didelė. Visgi, šiais laikais gamintojai privalo pasiekti visų parduodamų automobilių CO2 vidurkį, kurį pasiekti padeda ne tokie sportiški ratuočiai kaip „Arkana R.S.“, o „Renault Zoe“.